*Lissi* Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 Skikkelig kjedelig! Vet det er mangen her inne som har prøvd myyye lenger, men blir skikkelig lei meg uansett. Vet jo at det kan gå en stund før man blir gravid, men all logisk tenking har vist tatt juleferie:-) Prøvde over 1 år med 1. og 2. 3. var ikke helt planlagt....men veldig velkommen. Får håpe nummer 4 ikke bruker altfor lang tid. Lykke til dere som går og venter på en liten spire!
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Du har full rett til å bli lei deg selv om andre her inne har prøvd mye lenger Blir skuffa selv jeg om tr kommer denne uka... Man bygger jo opp en viss forventning da det nærmer seg mensen,og da man håper at den ikke skal komme,og den allikevel dukker opp blir man automatisk skuffet/lei seg!! Lykke til over i 2pp... Før du vet ordet av det er det tid for å teste igjen GOD JUL
blirjegsnartmamma Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 Har det sånn jeg også.. Trodde ikke det skulle gå så inn på meg så tidlig i prøvingen.. Tenk bare hvordan jeg vil bli hvis det tar 1 års tid! Over til 2pp Vi krysser fingrene for at vi begge får en liten en i magen neste pp Gratulerer til alle som har klart det
liljen Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 skulle til å si ikke vær lei deg, men jeg skjønner deg godt...jeg går bare å venter på at TR skal dukke opp etter negativ "billig" stavtest i går(1 dag etter IKM). det er ikke lett å tenke så positivt når man har et så sterkt ønske om å bli gravid........meeen kanskje det kan være lurt å virkelig ta juleferie i den tanke gangen der;O) det er iallefall min plan dersom tr dukker opp. ønsker deg foreløpig en avslappende jul
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå