Gå til innhold

Blir dere skuffet om mannen/kjæresten ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

gir dere julepresang? Tror ikke jeg får noe av min mann, men deg gjorde jeg heller ikke i fjor heller.

Håper ikke det betyr at han ikke elsker meg lenger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja jeg hadde blitt veldig skuffa.

hva sa han når han fikk av deg da? hvorfor hadde han ikke kjøpt til deg?

Skrevet

Ikke hvis det var noe vi hadde avtalt på forhånd. Når vi var fattige studenter prioriterte vi ikke julegaver til hverandre. Men hadde han nå plutselig latt være å kjøpe noe så hadde jeg blitt skuffet ja, det er tross alt den eneste gaven han trenger å tenke på. ;o)

Kan jo hende han har kjøpt noe uten at du vet det, mange menn er jo ute tom. på julaften å shopper i siste liten! :o)

Skrevet

jeg hadde nok blitt skuffa...han er den eneste jeg får ting til "meg selv" av..resten får vi fellesgaver av...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

JA! da blir jeg skuffa! MEN, som JoSoMamsen sier, om det er avtalt på forhånd så er det jo greit.

Jeg har lagt sjela mi i dissa gavene, og handla sikkert 6-7 gaver til sambo, hadde han ikke handla en eneste til meg, så hadde jeg blitt sur ja

Skrevet

I år har i avtalt å kjøpe oss ny dvd spiller til oss selv så da forventer jeg ikke noe annet! Ellers pleier vi å kjøpe en opplevelse til hverandre og jeg hadde blitt drit skuffa om han ikke hadde hatt noe til meg ja!

Skrevet

Hadde nok blitt litt skuffet ja vist vi ikke hadde avtalt at vi ikke skulle ja..NOen år har vi avtalt det, og kjøpt noe noe større som vi trenger sammen...

Skrevet

Fikk ikke i fjor, ble kjempelei meg så det frister heller ikke og dra og handle noe til han heller.

Må bare innrømme at jeg heller ikke vet hva jeg skulle kjøpt for det han ønsker seg koster flere tusen kroner og de pengene har jeg ikke i dag. En presang til 1000 kroner går greit, men ikke dvd opptaker som koster 5000 kroner! kan jo si at ungene har gitt han en liten ting.

Skrevet

vi har bestemt å ikke kjøpe noe til hverandre i år.

Skrevet

Snakker dere ikke sammen om dette??

For meg blir det litt slik som med morsdag og årsdagen for hvor lenge vi har vært sammen...sambo ser ikke noe poeng i å gi gave de dagene. Men jeg har sagt fra at jeg blir skuffet hvis det ikke kommer en liten oppmerksomhet, så da er han fullstendig klar over at jeg blir skuffet dersom han ikke finner på noe ihvertfall.

Bursdagen min pleier jeg å minne han på i lang tid i forveien, slik at han ikke glemmer den:-)

Skrevet

jeg hadde også blitt skuffet om jeg ikke finn noe! vi pleier ikke å "avtale" om vi skal kjøpe til hverandre eller ikke, det er bare sånn egentlig! begge har en inntekt, så vi har jo råd til det..!

Skrevet

det er da vanlig at man kjøper julegave til sin kjære med mindre man har avtalt at man ikke skal "dette året pga økonomien e.l" ?! mamma og pappa har da vært gift i over 25 år og gir hverandre fortsatt julegave :)

hadde blitt kjempeskuffet om typen ikke ga meg julegave, men det vet jeg at gjør :)

Skrevet

Ja, herlighet... Ikke kjøpe til deg uten å avtale det?

Han her kjøper gaver ja.. Hi hi hi, når jeg var høygravid visste han ikke heeelt hva han skulle kjøpe så jeg fikk refleksbånd??!! til overarmene..

Da var hormontrollet fornøyd kan du tru! :-p

Skrevet

Nope! Jeg får heller ingenting under treet, men vi bestiller oss en hotelltur sammen i stedet. Hørte litt rykter om at han skulle betale hele....

Gaver og sånn er ikke helt hans greie... Men han elsker meg nok ikke noe mindre for det.

Skrevet

Selvfølgelig kjøper vi gaver til hverandre:)

Uansett hvor dårlig råd vi har hatt, har vi alltid kjøpt noe. Ett år fikk jeg en boks full av lypsyler. da var vi studenter og hadde veldig lite penger. Men jeg er helt avhengig av lypsyl, så den gaven falt veldig godt i smak (og det var noe som varte hele året!!!)

Noen år har vi avtalt å kjøpe felles ting. Ett år kjøpte vi digitalkamera til oss selv fra oss selv, ett annet år kjøpte vi en ferietur.

dersom jeg ikke hadde fått NOE hadde jeg rett og slett blitt forbanna:(

Tok du det opp med han at du ikke fikk noe i fjor? Fikk han av deg i fjor?

Husk at ikke alle mannfolk leser reaksjoner like godt. dersom du ikke sa noe etter jula i fjor, så kanskje han ikke skjønte at du var skuffa?

Skjønner godt at det ikke frister å kjøpe gave til han. men hva med å ha en liten ting på lur i tilfelle han har tatt på seg spander-buksene. Trenger jo ikke kjøpe noe stort; undertøy, en genser, parfyme/deo, sjokolade etc etc etc. Da har iallefall du ditt på det tørre!

Skrevet

Jeg fikk heller ikke noe ordentlig gaver av min samboer i fjor, å da ble jeg veldig skuffet. Han sa noen dager før jul at han ikke hadde fått tid til å kjøpe meg noe, pga at han nettopp hadde begynt i ny jobb.

Men vi dro til senteret ilag, å jeg fikk velge meg noe jeg ville ha.

Så fikk jo en slags gave, men hele poenget med en gave er jo overraskelsesmomentet. Så ble veldig skuffet.

Å det fikk han høre altså, sa det rett ut til han at jeg hadde blitt forferdielig skuffet. å det skjønte han veldig godt, så lurer fælt på hva han har kjøpt til meg i år.

Har hintet siden oktober at han måtte huske å kjøpe ordentlig julegave til meg i år osv.

Syns du også må hinte til han litt, å si at du lurer fælt på hva du får hos han i år o.l.

Mannfolk trenger endel direkte hinting!!!!

visst ikke så kan du jo bare spørre ham rett ut om han har kjøpt julegave til deg i år :D det hadde jeg gjort, hadde han sagt nei, så hadde jeg spurt hvorfor osv.

Skrevet

om det var en avtale oss i mellom at i ikke skulle gi til hverandre så nei.

men om det ikke var noen avtale så hadde jeg blitt veldig skuffa..

Skrevet

Her hjemme ser jeg ikke helt poenget med å kjøpe gaver til hverandre.

Vi kjøper uansett ting til hverandre ellers i året, den som har penger betaler. Har allerede kjøpt endel ting nå desember, kunne selvfølgelig pakket det inn og åpnet tingene på julaften bare for moro skyld. Men mye mer morsomt å åpne og bruke med en gang! Slik har det blitt de siste årene, før kjøpte vi alltid gaver til hverandre. Nå blir det bare at vi kjøper og tar det i bruk med en gang. Synes det er helt greit!

Ble litt mye smykker og annet tull som ikke har blitt tatt i bruk....

Skrevet

Nei, for vi gir ikke gaver til hverandre. Tull og vas at voksne skal gi til hverandre bare for å gi liksom. Glad vi er enige på det punktet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...