Milde Malurka Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 har noen prøvd å koke vaniljekrem og fløte, for så å avkjøle blandingen før visping til krem??? Har tenkt å prøve dette, men finner ingen oppskrift, noen med erfaring??
Reflexia Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 har ikke gjort det helt sånn,men har kokt vaniljekrem og avkjølt..piska det,så piska fløte og blandet det med slikkepott..det ble hvertfall godt.. hvorfor vil du koke fløta først?
Milde Malurka Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2007 ahh, takk Var ei som fortalte meg hu kokte fløta først, men det er kanskje ikke nødvendig...!!! Når du blander dtte, blir det mer vaniljesmak enn fløte?? For vi er ikke glad i smaken av fløtekrem, så hadde jo vært fint med vaniljesmak
Reflexia Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 blir mest vaniljesmak ja,er jo litt derfor man blander det,,..hehe..er veldig godt..og gjerne med bringebær og banan som fyll...min favoritt...
Milde Malurka Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. desember 2007 Ja jeg har tenkt å ha bringebær som fyll!!! Da skal jeg prøve tipset ditt, det blir nok kjempegodt (håpe håpe) Hvor mye bruker du av vaniljekrem og hvor mye fløte??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå