Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 Hei! Jeg er en jente på 25 år. Livet er kjempebra nå, og kunne ikke vært bedre. Jeg har bra utdannelse og en super mann og skal endelig bli mamma. Men likevel har jeg en skygge som jeg er redd en dag skal innhente meg. Anoreksien som jeg slet med i en periode.(var 15 år da jeg fikk det). jeg føler jeg har lagt d bak meg, og nå lever jeg et sundt og godt liv med sunn mat og trening. og jeg gleder meg masse til å bli mamma. Er det mange som har vært i samme situasjon som meg? Hvordan har dere det og er dere redde for at problemet en dag kan dukke opp igjen? Jeg snakker med samboeren min om det, og han er forståelsesfull. Legen min har jeg også snakket med, som ordnet en samtale med en psykolog til meg. Her føler jeg at jeg fikk snakket ut.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Jeg vet ikke hva slags forhold du har til vekt, men jeg kjenner til noen som har hatt spiseforstyrrelser som har problemer med vekt fordi de automatisk får et slags konkuranseinnstinkt om at den må være lavere(som henger igjen fra tiden med spiseforstyrrelser). Jeg vet at disse har fått avtaler om ikke å veies i svangerskapet (hvis de da ikke tydelig går for mye opp eller ned i vekt), fordi de kan få store problemer med å se at de legger på seg mange kilo. Kan jo være et tips hvis du er redd for dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå