Gå til innhold

noen som vet?(ang lån)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mye betaler dere på ett huslån i mnd på 2mill??

eller noen som kan tenke seg til hvor mye en må betale i mnd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøv å sjekke 'lånekalkulatoren' på din banks nettsiden..

Skrevet

Med 6% rente på 2 mill blir det 12021kr , pr mnd m/ annuitetslån.

Skrevet

har prøvd slike lånekalkulatorer før,. men skjønner ikke helt hva jeg skal sette inn som renter osv.

Skrevet

Jeg gikk forresten bare inn på www.dnbnor.no på kalkulator og verktøy.

Skrevet

Vi har lavere rente enn 6%,(og ikke 2 mill i lån) men du skal ihvertfall regne med at det er det du kan regne med å få etterhvert. Og så er det annuitetslån, men har du god råd så lønner det seg med serielån. Å bruke en finansrådgiver som shopper lån for dere er det beste... vi fikk 5.75% rente nå nylig.

Skrevet

oki, takk for svar:))

skal sjekke det nå!:)

Skrevet

hvor kan man finne en finansrådgiver?? må det bare en fra banken din???

Skrevet

Vi brukte en privat en, dumt å bruke en som er ansatt i banken, da er meningen borte..

Finansrådgiveren vår jobber på vegne av oss, for å kunne skaffe kunder så er han og nødt til å gi oss et tilbud vi ikke hadde klart å få på egen hånd om vi hadde gått inn i banken selv, Han jobber gratis for oss, men får provisjon av den banken han klarer å skaffe en kunde til-> ergo må jo tilbudet være bra for å skaffe en kunde.

Kan godt gi deg navnet på han vi brukte..

Skrevet

han må sikkert befinne seg rundt her vi bor.. ellers? jeg bor i øvre romerike, jeg...

Skrevet

Han holder til i Oslo, tror det går greit om du bor innenfor avstand, det eneste han gjør utenom pr post er kontraktskriving hvis dere tar imot et tilbud..

Skrevet

har du lyst til å pm meg for å gi navnet hans? siden dere virker fornøyd?? vi har tenkt på å søke på refinansiering.. mange takk på forhånd..

Skrevet

Bare ring han på linken =) Lykke til=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...