Gå til innhold

litt flaut å spørre om om, men..

Anbefalte innlegg

Skrevet

har noen av dere fått hårvekst på magen? det hr jeg, jeg er veldi lys til vanli,så ser det ikke sånn kjempe godt,men det er sånn at jeg vil ikke at kjæresten skal stryke meg på magen lenger.. føler meg litt ekkel..

men vist jeg barberer det bort,så begynner det vel å stikke litt når det vokser ut igjen,og de sier at jo mer du barberer,jo kraftigere blit hårveksten..!! og håret forsvinner vel når babyen har komt ut..? men vist jeg barberer meg, kan det vel hende at det aldri forsvinner..? hva skal jeg gjøre da..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare ta det som et av svangerskapenes gleder, hihi. IKKE begynn å barbere på det i allefall. Jeg har til og med fått hår på brystet, jeg, hehe. Ikke mye og ikke mørkt, men det er der. Forsvinner nok etterhvert....

Skrevet

jeg får masse svart hår på magen under og rundt navlen når jeg er gravid. de forsvinner igjen etter födselen så det er ingenting å väre urolig for. venter nå min 4, og de 2 siste gangene er det sånn samboeren har sett at jeg er gravid för jeg visste det selv engang:)

Skrevet

Samme her, har alltid hatt litt under navlen som jeg vokser bort, men har nå fått litt over navlen og.

Dette kommer jeg ikke til å vokse, for det forsvinner vel etter fødselen så får vel bare ta det som en "svangerskapsplage" hehe...

Hvis du barberer kommer det til å stikke og komme mer, så ville latt være med det!

Skrevet

samme her... håra står rett ut, de er lyse da... ikke barber deg da blir de verre.... har barbert meg mye nedentil før, men har slutta nå. fordi det har bare spredd seg enda mer... tørr rett og slett ikke mer jeg...

Skrevet

har også fått hår på magen! heldigvis bare korte lyse hår så di viser ikke så godt for andre men jeg merker de veldog godt hihi... nei tror det verste en kan gjøre er å barbere di bort! da får en skjegg da å det er 10 ganger verre enn små lyse dun:o)

Skrevet

Hår på magen jeg også, men vet av erfaring at det kommer bort etter fødselen :-)

Skrevet

det er en myte at hvis man barberer så kommer det mer.. tenk selv.. skal hårsekkene formere seg ??! grunnen til at håret virker fyldigere etter man barberer, er jo at all håret kommer ut i samme lengde og er kuttet tvers av......en hårsekk er en hårsekk, den formerer seg ikke, den blir ikke større. ;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...