hieri Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 Holder på å bli sprø av følelsen av å ha maur i føttene..Får ikke sove pga dette...Noen råd??
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Plages med dette selv, både jeg og mannen min begynner å bli ganske lei av de rastløse bena mine.... Jeg må bare opp og gå når det er som verst, + tøye leggmusklene godt. Men ikke alltid det hjelper. Har hørt at kalium og magnesium kan hjelpe, men har ikke prøvd dette selv. Et kjerringråd er å sove med ullsokker på=)
hieri Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2007 Huff ja,det er helt forferdelig..Og det starter på meg ved leggetid (eller sikkert da jeg kjenner etter). Jeg står bare opp jeg også,ingen vits å ligge å knø og frstyrre mannen min som skal opp på jobb på morgenen..Ullsokker? Jeg som er såååå varm....thihi...
Linnea&Julie Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 Jeg har også vært mye plaget med rastløse bein, og er oppe og går 1/2 - 1 `1/2 time på nettene! Skikkelig plagsomt..Jeg fikk et råd om å ta magnesiumtilskudd..har gjort det og nå, 2 uker etter jeg begynte med magnesiumen er jeg blitt mye bedre! Vet ikke om det er derfor, men klarer i alle fall å få sove på nettene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå