lillemagen med guttebaby : ) Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 Det er så deilig....... Kvalmen har begynt å gi seg litt, mamma er kommet hjem til meg, og hun stryker over det mest utolige. Det er millitær brett på string trusene mine hihi.Nybakte rundstykker, og brød i fryseren. Lillejenta mi synger deilige julesanger med ett par søte ordfeil. MEN... har lagt på mæ 2,5kg!!!!! HATER DET...... er 55kg til vanlig. Er så redd for å bli skikkelig feit. Føle ubehag nå, fettet bare renn over buksene. jaja.... får håpe kroppen blir stabil snart. Nå vil jeg ha baby spark, og gravid mage... å så gjerne en fødsl..... er så utålmodig.......
orkide75 Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 samme står det på min side når jeg logger meg på har termin 9 juli, enn du:)?
Hikken Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 Ååå, nå ble jeg glad:-) Er så deilig å lese sånne glade innlegg:-) Jeg får også den beskjeden: I dag er det torsdag 20. desember. Du går nå i 12. svangerskapsuke og har 202 dager (29 uker) til termin onsdag 9. juli 2008. Kvalmen er snart helt borte, og i dag skal jeg endelig pynte til jul! Er så godt at det endelig bare er koselig å være gravid:-)
Hikken Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 Og foresten lillemagen: Jeg har begynt å få skikkelig mage!! :-D
bittelill Skrevet 20. desember 2007 #5 Skrevet 20. desember 2007 Åh du er heldig, jeg gleder meg villt til å gå inn i 9. uke på mandag hehe hver ny uke er en glede og en blessing!!!
lillemagen med guttebaby : ) Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. desember 2007 Jeg har termin 12 juli.......Datteren min på 5 år er født 28 juli... OPS : )
Hikken Skrevet 20. desember 2007 #7 Skrevet 20. desember 2007 Hehe, da slipper du unna med ett familieselskap i stedet for to ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå