gojenta88 Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 jeg og min kjære har prøvd og bli gravide nå, og jeg er en uke og fire dager forsinket med mens...men har ingen symptomer... *håper,håper* noen andre her som har gått så langt over tiden?
lana<3 Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 De har tilogmed laget tråd om det maaaange ganger...ta en test da..se om du får utslag... lykke til:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 Så spennende! Masse lykke til!
gojenta88 Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. desember 2007 takk for det:) er du gravid eller prøver?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 20. desember 2007 #5 Skrevet 20. desember 2007 Jeg er prøver:) Har prøvd i et år... Hvor lenge har dere prøvd?
gojenta88 Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. desember 2007 har kun prøvd i tre mnd....så er ikke så lenge som dere men.... håper dere snart får posetiv test da=)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 20. desember 2007 #7 Skrevet 20. desember 2007 Tusen takk:) Håper dere snart får positiv test og, håper du er gravid nå! Har du og kjæresten vært sammen lenge? Hvordan tar han prøvingen?
gojenta88 Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 20. desember 2007 ja det håper jeg og=) men frykter det er bare fordi jeg vil være gravid den er forsinket da:( vi har vært sammen i et år nå 26 desember:) han er like håpefull hver gang han...tror han gleder seg med tanken på å bli pappa;) hvor lenge har dere vært sammen da?og hvordan tar kjæresten din prøvingen?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 20. desember 2007 #9 Skrevet 20. desember 2007 Tror ikke man har så sterk viljestyrke egentlig. Da tror jeg heller det er noe hormonelt som gjør at den er forsinket. Du kan jo ha hatt forsinket EL. Har du tatt en test da? Er jo stor sannsynlighet for at du er gravid når du er så lenge over! Gratulerer med kommende ettårs-jubileum! Så koselig at han er like håpefull hver gang! Jeg og sambo har vært sammen i 4,5 år. Han gleder seg veldig til å bli pappa, og synes at det tar litt vel lang tid. Men skulle ønske han var mer engasjert og var håpefull hver mnd sånn som din. Han snakker ikke så mye om det, tar det som det kommer. Litt slitsomt siden jeg vil ha han med på utredning, men får vel bare være tålmodig;)
FjaseFrøken Skrevet 20. desember 2007 #10 Skrevet 20. desember 2007 Moro å se det er flere i ung alder her åsså Hvor gammel er kjæresten da? Ønsker dere masse lykke til med prøvingen:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 20. desember 2007 #11 Skrevet 20. desember 2007 Gikk inn på profilen din, da fant jeg jo ut hvor gammel barnet ditt er;) Jeg er også ung, 86-modell jeg og. Hvor gammel er kjæresten din? Har dere vært sammen lenge? Min er 24.. Masse lykke til med prøvingen begge 2!
FjaseFrøken Skrevet 20. desember 2007 #12 Skrevet 20. desember 2007 Ja der hadde du skrevet jo..hehe...litt klønete her inne ennå jeg:) Har vært sammen med mannen min i 6 å et halvt år å han er 23 så vi begynte tidlig:p
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 20. desember 2007 #13 Skrevet 20. desember 2007 Oj, dere har vært sammen lenge! Ikke rart dere begynte tidlig;) Er dere gift?
FjaseFrøken Skrevet 20. desember 2007 #14 Skrevet 20. desember 2007 Ja begynner å bli en god stund nå gitt...vi giftet oss i august 06 så har faktisk vært gift en stund åsså..hihi:) Første å eneste kjæresten jeg noen gang har hatt men det var full klaff med en gang begge veier så kunne ikke hatt det bedre:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 20. desember 2007 #15 Skrevet 20. desember 2007 Ååå så koselig!!! Var det fint bryllup? Venter på at sambo skal fri jeg;P Han er også første og eneste kjæresten jeg har hatt, hehe. Hvor er dere fra?
FjaseFrøken Skrevet 20. desember 2007 #16 Skrevet 20. desember 2007 Ja rart det der med at vi har forventninger til bryllupp osv i så un alder men for oss i alle fall så føltes det naturlig etter å ha vært sammen så lenge:) Bryllupet var knallfint så du ahr virkelig noe å se frem til..å ikke minst planleggingen da, var jo sinnsykt spennende og moro:O Vi er fra mysen i indre østfold:) Du var fra oslo,var det sann?
FjaseFrøken Skrevet 20. desember 2007 #17 Skrevet 20. desember 2007 Ja rart det der med at vi har forventninger til bryllupp osv i så un alder men for oss i alle fall så føltes det naturlig etter å ha vært sammen så lenge:) Bryllupet var knallfint så du ahr virkelig noe å se frem til..å ikke minst planleggingen da, var jo sinnsykt spennende og moro:O Vi er fra mysen i indre østfold:) Du var fra oslo,var det sann?
isi* med liten januar spire!! Skrevet 20. desember 2007 #18 Skrevet 20. desember 2007 Jeg sniker meg innpå her jeg =) så gøy å se flere unge som er klar for å "binde" seg liksom. Jeg og sambo har ikke vært sammen såå lenge,men begge er veeeldig sikker på at dette er det riktige. Har hatt en "skikkelig" kjæreste før, men ikke i nærheten av så skikkelig som dette!!! Jeg å bare venter på å bli fridd til... Men litt tidelig etter bare litt over ett halvt år... Min også er veldig klar for å bli pappa. Jeg er 86mod og han 85. Han som faktisk begynnte å hinte til barn. Og det er deilig. Men nå er det meg som er mest engasjert. Men skjønner at de ikke går å tenker på det hele tiden. Jeg går jo å kjenner etter symptom og slikt hele tiden.. det gjør ikke han... Men han er borte på magen og stryker innimellom og spør " har det tenkt å komme noe inni der snart" Hvordan syns dere det er å være så "alvorlige" i så ung alder da? (uff ble lang denne) på østlandet dere holder til??? skole å sånn i forhold til barn da? Var det gøy å planlegge bryllup???
FjaseFrøken Skrevet 20. desember 2007 #19 Skrevet 20. desember 2007 Ja men det viktigste er jo ikke hvor lenge man ahr vært sammen men hvordan forholdet går, å det går jo tydeligvis supert for dere:) Moro! Deilig å høre så unge menn tørre å si det at de er skikkelig klare for å bli pappa i motsetning til de som ikke gjør annet enn å feste bort livet sit,ikke at jeg er imot en fest asså men syns personlig kanskje noen drar den litt for langt i mellom:) Selv trives jeg emd at det er så alvorlig i så ung alder da det er sann jeg er av person... Jeg binder meg veldig raskt til mennesker jeg er glad i så da er det helt naturlig for meg:) Jeg bor i indre østfold:) Hvor bor du da? Når det gjelder skole så har jeg tre år igjen men går ikke på en vanlig videregående skole men en annen selvvalgt utdannelse som går over endel helger i året å da er ikke mannen på jobb så da har han barn:) Hva gjør du da, jobb eller skole? Ja gjett om bryllup var moro å planlegge da!!! Lyst til å gjøre det en gang til jeg...hahaha:D Har du og kjæresten prøvd lenge eller?
isi* med liten januar spire!! Skrevet 20. desember 2007 #20 Skrevet 20. desember 2007 Jeg er fra Bergen. Ingen av mine venniner har kommet så langt som meg/vi. De er mer opptatt av å ha type men "friheten" i tilfelle det skulle skje noe om noen år. Det skjønner jeg ikke helt. Jeg syns den tryggheten er det beste noen sinne. Ja han hintet til barn, og en dag når vi var på tur tok han det opp å sa at de siste mnd hadde han tenkt mye på det... Også bryllup men det kommer som han sier... Når jeg hinter baresmiler han og kysser meg og bare sier ikke vær så utolmodig du kjære. Så han er jo verdens beste... Fridde han da eller bare kom det som ett felles ønske... Jeg jobber å tar ett friår etter videregående. Så tenkte jeg å begynne til høsten, men vi får se hvordan vi tar det nå viss det snart klaffer. Han har fast god jobb så vi er "sikkert" liksom... Hvordan går det med dere da? Har du mange i din situasjon rundt deg? Syns det er så godt å "snakke" med noen jeg =) vi har kjent hverandre i litt over ett år før vi ble sammen. Blesammen i vår å begynnte åprøvei høst. Så er i 5pp nå å ikmpå julaften. DET er såspennende!!
FjaseFrøken Skrevet 20. desember 2007 #21 Skrevet 20. desember 2007 Ja vi virker veldig like...denne tryggheten setter jeg åsså veldig pris på så selv skjønner jeg meg heller ikke alltid helt på alle venninnene...hihi. Høres jammen ut som du har funnet deg en utrolig go mann som tydeligvis har de samme tankene som deg å det er ganske viktig:) Med oss så går det greit men har nettopp begynt nå så har ikke kommet til første pp ennå...regner med EL begynnelsen av januar så har kjøpt EL-tester så jeg skal finne eksakt:) Vil jo ha klaff med en gang om det skulle være mulig..hehe. Åsså IKM på julaften da:O Da skal jeg krysse fingrene for at dere får verdens beste julegave....weeee
isi* med liten januar spire!! Skrevet 20. desember 2007 #22 Skrevet 20. desember 2007 Ja ang den julegaven hadde vært helt super... krysser fingrer å tær for deg også =) går jo ann å håpe... Blir nå gøy med nisse å alt nå som minste jenta er blitt såpass stor er det ikke??? Ja han er en godgutt!!! Nei jenter på vår alder virker det som de vil ha friheten. Men friheten til hva vet jeg ikke for alle har typer, å lagt opp studieløp å så jobb. Så de er jo ganske bunnet bare der. Menmen. Godt å høre om flere, så ikke bare jeg som er super sær!!! Hvordan går det med juleforberdelsene da? Høres ut som din mann er av den ordentlige sorten også.. Å det er så gøy det!! Hva syns han om ny baby da... Hva gleder du deg mest til. Jeg har ikke prøvd EL-tester enda. Vi bare regner oss ut til det,og koser oss i den perioden. Vi er på ny leilighetsjakt så når vi har skrevet under kontrakten og det er i boks skal vi virkelig sitte inn støtet. Men nå er det så utrolig mye som skjer så nå bare lar vi naturen gå sin gang og det som skjer det skjer =)
FjaseFrøken Skrevet 20. desember 2007 #23 Skrevet 20. desember 2007 Ja vi virker veldig like...denne tryggheten setter jeg åsså veldig pris på så selv skjønner jeg meg heller ikke alltid helt på alle venninnene...hihi. Høres jammen ut som du har funnet deg en utrolig go mann som tydeligvis har de samme tankene som deg å det er ganske viktig:) Med oss så går det greit men har nettopp begynt nå så har ikke kommet til første pp ennå...regner med EL begynnelsen av januar så har kjøpt EL-tester så jeg skal finne eksakt:) Vil jo ha klaff med en gang om det skulle være mulig..hehe. Åsså IKM på julaften da:O Da skal jeg krysse fingrene for at dere får verdens beste julegave....weeee
isi* med liten januar spire!! Skrevet 20. desember 2007 #24 Skrevet 20. desember 2007 neeei. Hadde skrevet langt svar å så bare forsvannt det når jeg trykket lagre... Hvertfall, ang den julegaven ja. Det hadde vært heeelt supert!!! Får håpe for dere også da... Du vet jo aldri hva julen kan bringe Ja min er helt super duper.... Høres ut somdu har funnet deg en av den gode sorten du også =) å det er så utrolig kjekkt å høre... Er så trist å høre om menn som plutselig mener at ett barn de har vært med på å lage, er verdens undergang... Det må være utrolig kjekkt men juleforberdelsene med minsten da når hun er blitt så stor? Prater noe? Går hun? Kjekkt med nisse nå =) Går juleforberdelsene bra? Er du hjemmeværende i uken da? Er det kjekkt? Eller blir det lange dager?
FjaseFrøken Skrevet 20. desember 2007 #25 Skrevet 20. desember 2007 Ja jeg får litt vondt av de som har funnet en som viser seg å ikke være av den gode sorten likevel. Kan ikke være lett det der... Ja juleforberedelsene har vært koseligere enn noen gang i år asså. Kjøpe gaver til henne å hennes små venninner er sååå spennende! Hun går å har begynt å lære noen ord..prater mye men vi skjønner jo ikke så mye av det ennå..hehe. Men vi må nok ha julenisse i år ja, for de syns hun er facinerende når hun ser de står til pynt hjemme nå. Hvordan går juleforberedelsene hos dere da? Lyst til å utveksle msn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå