Gå til innhold

åååå jeg er så kvalm:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

spyr som en gris om dagen,klarer ingenting,kjenner meg bare bra når jeg ligger helt i ro å ikke rører meg.

huset skal egentlig vaskes nå,men jeg ringte lillesøstern min å sa at hun får 500 om hun gjør det, jeg klarer ikke:( mamma å pappa vet ikke at jeg er gravid,skal si det på julaften,men de skjønner det sikkert,bruker aldri å spy ellers.

er vanskelig å skjule det siden jeg jobber med mamma.

huff...må bare klage litt,var like ille i forige svangerskap å dette er bare starten:(

noen som vet hva som faktisk hjelper mot kvalme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingefær hjalp meg litt i begynnelsen av svangerskapet, men jeg spydde ikke da. Du kan da få prostafen på respet (bilsyketabletter.) Kan få uten respet også men anbefaler at du snakker med legen før du tar de

Skrevet

stakkars stakkars deg!!!!det der er grusomt!!!Jeg hadde det på samme måte da jeg var gravid,gikk med poser i lommene!

jeg fikk kvalmestillende hos legen,det var visst greit i en kort periode.

husker ikke helt hva de het,men de hjalp meg veldig!

håper at du blir bedre veldig snart,sender mange gode klemmer!

Skrevet

takk for svar,skal ringe legen å høre om jeg kan få noe,det er helt grusomt jo:(

Skrevet

Leste her en plass at Postafen reisesyketabeletter hjalp noen gravide mot svangerskapskvalme, om ikke for en kort periode iallefall.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Om de spør, så bare si du har fått omgangssyken! :o) Lykke til, jeg føler med deg!

Skrevet

-men sjekk for sikkerhetsskyld om gravide kan spise det(:

Skrevet

Akupunktur hjalp meg, måtte vell ta en 5-6 ganger , men etter det var jeg fin fin

Skrevet

fikk ikke tak i legen i dag:( å de i resepsjonen kunne ikke hjelpe, møkk asså.

hvor får man kjøpt seaband da? er desperat her

Skrevet

omgangssyken er overalt nå, skyld på den!

si at vesla spydde også *hvit løgn*

Skrevet

Stakkars deg, føler virkelig med deg:(

Jeg vet akkurat hvordan det er, lå for det meste foran/over toalettet, klarte ikke gjøre noen ting:( Her gikk det ikke over før siste måneden, men du skal se at du snart blir bedre denne gangen:)

Jeg brukte sea band, kjøpt på helsekost. Vet ikke om det hadde noen effekt, var rævdårlig hele tiden. Men kanskje det hjelper deg? Det eneste jeg levde på var Bon Aqua. Har igrunn ikke så mange tips, men håper du klarer å få en (litt) fin jul i hvert fall:)

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Jeg led av "invalidiserende kvalme" i følge legen min, og det var helt jævlig...lagde denne tråden da jeg blei gravid med vesla:

http://www.barnimagen.com/forum/thread/8714877

Svangerskap nr 2 blei faktisk bedre enn med nr 1!:-)

Håper du blir bedre snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...