maritmora Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Da kom den grusomme tanten på besøk igjen. Kjedelig at hun kommer så forsinket akkurat når jeg er sikker på at jeg er gravid. Testet jo negativt i går, så hadde jo mistanke om at det ikke hadde gått denne mnd heller, blir skuffet alikevel når tanta dukker opp, da er liksom alt håp ute. Har snakket med gynekologen min i dag. Han syns også det er rart at det kommer væske fra brystvorten min. Skal inn til han på kontroll over nyttår. Ja, ja da bærer det over i en ny PP. Nå slipper jeg iallefall å drikke alkoholfri vin i jula, får forsøke å fokusere på det som er positivt!
Tobarnsmamma!!! Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Æsj. Det var dumt. Jeg har akkurat testet negativt selv, En dag før IKM og ikke morgenurin, så det kan jo hende at det skjer en forandring - men det tror jeg ikke. Vi får kose oss med vin og annet i jula!
maritmora Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2007 Så lenge tante slem ikke har kommet, er det jo håp for deg. Spennende å høre hvordan det går med deg i dagene som kommer. Lykke til!
Agne Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 Jeg som var så optimistisk på dine vegne. Jaja, ny p nye sjanser, men trist når ho kommer er det. Kos deg med vin i jula kan du nå iallefall. God jul.
maritmora Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. desember 2007 Takk for det, Agne. God jul til deg og dine også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå