Gå til innhold

svangerskapsforgiftning? eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det virker som jeg har så utrolig vondt i hjertet, eller der omkring. Andre som har det?

Jeg har hatt det for ca en måned siden også, men idag har jeg hatt det hele dagen, og litt oftere sånn eller andre dager også. Hadde spor av protein på urinprøven, bare helt minimalt. Men blodtrykk er fint, og har heller ikke vann i kroppen. Og siden forrige urinprøve også var fin så virker det rart om det skulle være tegn på svangerskapsforgiftning. (har jo kjent det etter siste urinprøve også, men da hadde jeg også litt sånn vondt)

Kan det være at det gjør vondt fordi det er trangt? noen andre?? dette ble langt og rotete. håper dere skjønner hva jeg mener :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har man konstant vondt i brystet når man har svangerskapsforgiftning eller?

Skrevet

Hvet ikke siden du mangler noen symptomer...Ring legen fa vel!?

Jeg hadde også p i urinen,men det viste seg bare og være utflod som var komme med urinprøva...Min lege brydde seg ikke den gangen og denne gangen var prøva fin.

Har J***** vondt i ribbeina så jeg klarer nesten ikke puste eller snu meg rundt,men det får lillegutt skylda for!!

Han tar så himla stor plass;=)

Men ærligt talt,er du nervøs så ringer du jormor eller lege...Det er jo bedre og sjekke en gang for mye enn for lite..

Lykke til:=)

Skrevet

Man skal ikke ha bryst smerter ved svangerskapsforgiftning, men et av symptomene på det er vondt helt øverts i magen under bryst spissen..

Har du vondt i brystet og strålinger ut i armen kan det være tegn på hjerte problemer..

Men hvis du bekymrer deg veldig eller smertene er intense ville jeg tatt kontakt med lege jordmor el føden..

Jeg vet jo ikke hvor langt på vei du er, men det blir trangt og ikke noe unormalt med vonter sånn på slutten desverre;-)

Masse lykke til;-)

Skrevet

har ikke de brystsmertene idag, de kommer og går.. de dagene jeg tar det rolig og er mest hjemme og gjør ingenting har jeg ikke vondt, men hvsi jeg går mye, f.eks på juleshopping får jeg de.. kan få de når jeg tar det rolig også, men blir bedre når jeg legger meg ned.. Mulig det er bare veldig trangt... h*n tar vell litt plass nå når jeg er 33 uker på vei.. !?!

siden jeg flytter har jeg verken lege eller jordmor for øyeblikket...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...