Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Er så lei av å kaste opp, har holdt på i nesten hele dag....
Gjest Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Uff stakkars, det er ikke noe moro =/ Jeg hadde bare EN uke der jeg spydde hver dag, og det som hjalp her var å spise lite og veldig ofte. VELDIG ofte. Og så drakk jeg mye sitronvann.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 Drikk Ingefærøl! (brusen) Det og noe salt er det eneste som hjalp meg da jeg fikk kvalmen!
inakvad Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 Jeg har hatt veldig god erfaring med akupunktur mot kvalme, men det skal mye til å få time før over nyttår. Hvis det ikke har bedret seg innen da, vil jeg absolutt anbefale deg å ta det. Jeg holder på med en skikkelig kur nå for å ha litt å gå på i jula (er i uke 28, men fikk igjen kvalmen for fire uker siden...)
ormeynglet Skrevet 20. desember 2007 #5 Skrevet 20. desember 2007 Jeg begynte å ta tilskudd av sink etter at noen fortalte meg at sinkmangel ofte er årsaken til kvalme. Startet på fredag og har sakte men sikkert blitt bedre for hver dag. Vet jo ikke helt sikkert om det er det som gjør det da, men ble iallefall merkbart bedre fra den dagen og framover. Tar ingefær i tillegg mot kvalmen. Håper du blir bedre snart:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå