Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Er ikke meningen å vær ekkel her, men jeg måå bare spørre, for dette her er har virkeli begynnt å irritere meg:( Jeg har så sykt med sånn utflod.. jeg må hele tiden bruke bind, ellers er trusen våt av sånn ekkelt :s Noen andre som har det?? eller vet hvorfor det kommer så MYE??
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Sånn har jeg det også! Når jeg sitter på do, renner det ut, og henger der . utrolig irriterende.
Gjest Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 Vi er nok flere skjønner du =/ FYSJ sier jeg bare...
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 Det er helt normalt. Har samme greiene selv, men synes det er blitt mindre mot slutten av svangerskapet (selv om "alle" sier at det er vanlig å få mer). Med meg gjorde truseinnlegg det verre, så jeg skifter heller oftere truse.
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #5 Skrevet 20. desember 2007 Da er tydeligvis ikke jeg heller den eneste Truseinnlegg av den solide typen og Asan wipes fungerer for meg. De er veldig kjekke de som kommer i engangspakker, til å ha i veska når en går ut f.eks. Jeg har opplever dog også at det er blitt mindre nå ut mot slutten av svangerskapet, så da er det vel håp:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå