Gå til innhold

I morgen skal jeg teste..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..med clare blue digitaltest... Jeg skulle hatt mensen i dag, og våknet i morges med innmari menssmerter, som jeg pleier når jeg skal ha mensen. Gikk på do og ventet å blø med en gang, men ingenting. Tenkte at det sikkert kom i løpet av dagen, men den har enda ikke kommet... Jeg pleier alltid å begynne å blø i det jeg får smerter.. Derfor bestemte jeg meg for å teste..

Uff, vet ikke om jeg vil være gravid nå. Jeg har drukket så mye i det siste, vært mye ut på fest og vin med jentene...

Noen som har opplevd å få menssmerter da de venter mens, for så å oppdage at de er gravide?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp!

EL-smerter, mensen og graviditet kjennes helt likt ut synes jeg! :)

Jeg bare venta og venta og venta på at mensen skulle komme, men neiiiiida! ;) Men jeg fikk så innfernalsk vondt i puppa 2 uker før en evnt IKM, så hadde det ikke vært for det, så hadde jeg trodd at mensen skulle ha kommet! :)

Skrevet

Jeg har overhodet ikke vondt i puppene da.. Men det er vel ikke alle som kjenner det. Får se i morgen. Jeg tok angrepille for ca 3 uker siden, og jeg vet jo at det er en del som har blitt gravide for det..

Skrevet

Har flere venninner som har blitt gravide på angrepillen, så den er ikke sikker nei! ;)

Skrevet

Den er 84% sikker tror jeg. Så det er jo en viss risiko da. Men jeg litt blødninger ca litt over en uke etter at jeg tok den, eller det var mer som gammelt blod som kom. Ikke noe helt friskt og rødt liksom.. Så jeg vet ikke helt hva det kan ha vært.

Skrevet

hva viste testen din?*spent*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...