Galskapens overhode Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 er litt forlegen når det gjelder kroppen pga vekta.. Men nå har jeg faktisk gjort det jeg også.. Litt skummelt, spennende og morsomt på samme tid.. Nesten en liten seier for meg dette.. Klappe meg selv på hodet
Trultemora er presseklar!! Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Vettu meg hva Sfinxen, du hat INGENTING å skjemmes over ihvertfall! Du har en skikkelig nyyyydelig mage!! Nyyydelig var du snuppa!!
Galskapens overhode Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. desember 2007 Takk så snille dere er.. Rødmer nesten her jeg sitter
Labambie Skrevet 19. desember 2007 #6 Skrevet 19. desember 2007 Den er jo nyyydelig! Den skal du bare gå å strutte rundt med! Vakker var den!
Galskapens overhode Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. desember 2007 Takker Flott mage du også Litt rart å blotte seg slik for allmennheten. I hvertfall sært når man har bikket over til 3 sifret på vekta..
Labambie Skrevet 19. desember 2007 #8 Skrevet 19. desember 2007 Du er jo bare putten i forhold til meg på vekta allikevel. Du har en nydelig mage,og en vakker form.. Så du kan bare slappe av! :) Viktigste er at lillegutten din vokser og koser seg inni der vettu. Hehe
Gjest Skrevet 19. desember 2007 #9 Skrevet 19. desember 2007 VET DU HVA... DU ER NYDELIG!!! Og det er ikke kødd engang, kjære deg. Du har ingenting å skjemme deg eller være flau over. Fin mage, og fin gulljente du har =) Lykke lykke til videre. Klemmepå
marita*mamma*har fått jenta Skrevet 19. desember 2007 #10 Skrevet 19. desember 2007 flott mage.det er noen bilder hos meg også om du vil se:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå