Enliiitentil? Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Dere må skrive HVA dere vil bli spådd i og 3 ting om dere selv:-) Siden dere aldri blir spådd!
TurboPrinsessen:-) Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Jeg skrev jo det: ( innlegget litt lenger opp enn der jeg skrev jeg alltid ble forbigått:-) Ønsker å vite om vi får flere barn, og evt når. 3 ting om meg: ærlig, omtenksom, samvittighetsfull Må det være enda mer nøyaktig kanskje?
* 5 om dagen * Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 hmmm...gjorde jeg ikke det da??...men men....kan skrive det en gang til jeg :-)) snill , omtenksom, pliktoppfyllende. består jeg eksamen 9 jan ? studerer jeg videre til juni 08? ( hvis jeg styrker serru, så fortsetter jeg ikke med studiene)
Enliiitentil? Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. desember 2007 Oi, så ikke det Uansett: *jeg ser for meg 3 jenter på deg *de kommer nokså tett de to første med et opphold på den 3.:-)
Enliiitentil? Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. desember 2007 Kan jeg skylde på? ammetåke, at klokka er halv tolv og at jeg akkurat har kommet meg på beina etter norovirus? hehe Eksamen din består du og jeg ser for meg et kortere studie til høsten!
TurboPrinsessen:-) Skrevet 19. desember 2007 #6 Skrevet 19. desember 2007 Har tidligere blitt spådd 3 barn, blir spennende å se:-) Datteren vår er 16mnd nå, så passer fint med en til snart... Tusen takk skal du ha, og ha en god kveld/natt:-)
* 5 om dagen * Skrevet 19. desember 2007 #7 Skrevet 19. desember 2007 kjempeflott....tusen tusen takk :-)) kan nok stemme det ja, for til høsten er planen å gå ut i praksis...mulig det blir noe kurs der jeg må ta.... men nå får vi se den 9 da....hehe...... Ps: trenger ikke skylde på noen ting :-)) er bare kjempeglad at jeg til slutt fikk et svar jeg :-))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå