Gå til innhold

Så hvis noen er kritiske til et innlegg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...så blir vi automatisk stemplet som unge og uvitende, og skulle helst vært i barnehagen enda?

Ha ha ha, jeg må le.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller tøffe i trynet, eller kranglete.

Skrevet

Herreguuuud, er du oppe enda??? Skal ikke du i barnehagen i morgen?

Ta og marsj i seng.. Orker ikke sutrete unger på nissefest.

Gå og legg deg nå, ellers blir det ikke noe Superjul på deg i morgen!!!

*høhø*

Forresten enig med du!

Skrevet

Aller helst burde man vel ha pella seg tilbake til krangle, for her i Jesu krybbe, som Twintipp så passende kalte det tidligere, er det jo ikke lov å være kritisk.. ;)

Twintipp; Joa, jeg går nå snart! Skal bare..... ;)

Skrevet

Kanskje noen føler seg litt truffet, og føler derfor for å forsvare seg, så kommer det ut litt feil?

Jeg er uenig med masse, men har også fått gode tips.

Hopper bare over de innleggene jeg ikke liker.. av og til logger jeg meg bare ut, for noen ganger er det jo bare tull...

men har ledd mye også da:-)

Skrevet

Hmm, må jo være en grunn til de sterke reaksjonene....

Skrevet

Så dette er jesu krybbe. Det forklarer alle de snerpete jomfruene her inne.

Skrevet

Ja, det er det jeg bruker jeg oxo. Men denne gangen klarte jeg bare ikke å la være.. Hehe.

Men pointet mitt er, det må jo være lov å være kritisk her inne vel? Har jo vært så mye svada her inne, så det er ikke noe rart at folk begynner å lure når det ene utrolige innlegget etter det andre kommer som perler på en snor...

Skrevet

HAHAHAHA! Den var bra. *ler godt*

Skrevet

hmm hos meg blir bare bedreviteree stemplet, . hehe,,

Men må bare si at barnehagebarn pleier ikke være så kritiske da, så det utsagnet er jeg ikke enig i,

heller ikke unge og uvitende,

men bedrevitere, og "lese mellom linjene, og gjøre seg sin egen oppfatning av det man heller TROR har skjedd" , i stedet for å bare ta det for det det er,, det er jeg enig i

Lurer på en ting, er det ikke fryktelig slitsomt å være så mistenksom til alt og alle???

;-)

Skrevet

Nei, det er ikke slitsomt. Det faller meg ganske naturlig. Akkurat like naturlig som det gjør for folk som sluker alt rått.

Skrevet

Det kommer med årene og med livserfaringen, er det ikke det de sier.. At en ikke tar alt for god fisk:) En erfarer vel det opp igjennom.

Så det utsagnet at en er på barnehage stadiet om er stiller seg kritisk til saker og ting er jo ikke helt på grep...

Man stoler jo ikke på alt og alle til det motsatte er bevist gang på gang, man lærer jo forhåpentligvis noe underveis:-p

Bortsett fra meg da, som aldri lærer.... Men, det har vel sine andre grunner, ho ho..

Skrevet

Hehehe ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...