Gå til innhold

Hvilke nattdrakter brukte dere da barnet brukte str 86??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lurt på eg skal kjøpe todelt, eller er den hele fortsatt best når dem er så små? Hvordan blir det m nattkjole? Hun er 15mnd...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker både hel drakt å to delt. Begge delene er greie å bruke å hun bruker st 92 nå.

Skrevet

Jeg brukte både-og....men han brukte 86 til han var over 2,5 år også da...da var det best med to-delte. Brukte bare hele da han var 15mnd.

Skrevet

Min bare kler av seg, så her går det i hel pysjamas med glidelås som blir tatt på bak frem (med glidelåsen bak altså), og en tapebit tvers av glidelåsen.

Skrevet

Bruker str 92 nå å bruker begge deler.

Skrevet

Brukte hel med glidelås jeg. Og det gjør jeg fortsatt.

Har ikke mer enn 2-3 todelt..

Skrevet

Jeg sverger til de som er hele med hel fot. Så lenge jeg har klart å oppdrive det så har de brukt det:-) Minste på snart 2 år har sånne i både 86 og 92.

Skrevet

Bruker bare to delt jeg... Da er det mye greiere å skifte om han fått tisset seg ut litt e.l på natten.

Synes de er kjekkest jeg:o)

Skrevet

Vi har både hel og todelt.. Liker den hele best, men etter mange urolig netter, byttet vi til body og strømpebukse.. Hadde jeg funnet hele nattdrakter med føtter, som var lange nok i bena hadde jeg kjøpt det. Funker ikke med hel drakt og sokker her..

( altså hel drakt, men åpen fot.. )

Vesla sparker så ofte av seg dyna, og da blir det litt kaldt for henne..

Men altså ikke etter at vi byttet til strømpebukse og body:-)

Vår jente er 16mnd...

Skrevet

Begge deler her, ikke prøvd nattkjole enda.. ikke funnet noen i 86 jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...