Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 http://www.youtube.com/watch?v=cYIhNLEzAds Ikke humor for alle dette men jeg ler like mye hver gang..
Skravlemamman Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Der var jo du jo:-) Lenge siden jeg har sett deg her inne.....:-)
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2007 Ja er mest på BIM om dagene når jeg er innom.. Men synes både BIM og DIB har tapt seg fra slik det var før når jeg gikk gravid og etterpå...
Skravlemamman Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 Enig med deg i det, mye krangling. Men derfor var det så hyggelig å se nicket ditt igjen da...., med håp om bedre tider på DIB.........:-)
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. desember 2007 Så koslig :-D Alltid morro og se gammle "kjente" blir mere trivlig da, og er utrolig mye krangling på DIB synes det er mindre av det på BIM så derfor jeg er der mest men der er det så lite folk virker det som, sist jeg gikk gravid var jeg jo der inne heeeele tiden og det var masse folk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå