Jannamor Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Noen som har erfaringer? positive? negative? ambefalinger? ikke ambefalinger? jeg elsker babysang og gleder meg så utrolig til jeg kan ta med nusken på babysang...
nieIDA *med nr 4 e FØDEKLAR* Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 jeg gikk på babysang med minsten og vi stortrivdes. har planer om å ta med lille knøttet i magen når den blir gammel nok =)
byjenta Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 Jeg har bare gode erfaringer med både babysang og barnesang (for barn over to). Vi har vært både i kirken og hos en sangterapeut som holder kurs. I Oslo er det mange kirker som har babysang (hverfall i min bydel, Gamle Oslo, er det babysang både i Grønland, Kampen og Vålerenga Kirker). Jeg tror det er veldig forskjelling fra sted til sted hvor mye man synger av salmer... avhengig av hva slags forhold du har til det kan du jo prøve litt ulike steder. Tror de fleste kirkene praktiserer en slags dropp inn -det er jo ikke alltid at man rekker det! :-)
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 20. desember 2007 #5 Skrevet 20. desember 2007 Vi gikk på babysang med lillemann da han var baby. Var veldig allright og håper jeg finner noe sånt når lillemor kommer også )
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 20. desember 2007 #7 Skrevet 20. desember 2007 Var i bydel. Gratis. Fikk beskjed via Helsestasjonen. Det var på åpen barnehagen.
nieIDA *med nr 4 e FØDEKLAR* Skrevet 20. desember 2007 #8 Skrevet 20. desember 2007 jeg var i tromsø da. det holdes i domkirka å er gratis.
Topo Skrevet 24. januar 2011 #10 Skrevet 24. januar 2011 Jeg har vert en gang med mini, og han syntes det var helt forferdelig grusomt ) Hylte og grein, og syntes det var skummelt. Han er veldig var for høye lyder, har vert mye syk og lite sammen med andre barn. Tenkte å prøve igjen, sitte litt på sidelinjen med han så det ikke blir så voldsomt. Utover det var det veldig koselig, med samlestund etterpå og hyggelig prat. Her holdes det av kirken, er gratis og hadde lite innslag av kristendom. De andre babyene stooor koste seg ) Så håper det kan bli slik for mini også, med tiden....
*tobarnsmamma*i*august* :-) Skrevet 24. januar 2011 #11 Skrevet 24. januar 2011 Jeg har gode erfaringer! Tror datteren min er ekstra glad i musikk, og lydhør, kanskje pga det! Var veldig koselig! Vi betalte vel ca 7-900 kr pr semester(halvår) Det er gjennom kulturskolen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå