Gjest Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Jeg har skrevet julekort nå i kveld... tar sin tid.... ikke noe kjekt... vi har bilde av oss selv og dyret... enkelt og greit, men hvem er det som sender bilder av seg selv? Kun meg og sambo som finner på slikt (les: jeg).... i dag er jeg jævla sur og gretten, og det vet sambo. jeg har mast på ham om å kjøpe kondomer, bestillinger på slikt kan ikke skje i julen.. nå venter jeg el til helgen også, ikke noe moro i det hele tatt når jeg vet at ingenting skjer. Har mast om kondomer i flere dager, jeg sa at han kunne kjøpe ti pakker... han vet jeg er sykt lei av å vente på ham. Her en dag kom han hjem med offshorebøker, og jeg spurte hva han skulle med de. "I tilefelle jeg får bruk for et slikt kurs". jeg sa at det var uaktuelt for ham å jobbe i oljen, han sa "Fordi jeg må hente i barnehagen?" Ja sa jeg da. En annen dag sa han at jeg måtte slutte å mase om dette babygreiene... men jeg blir så lei meg og frustrert!! Alle forlover seg eller blir gravide! Nå har to av mine venninner forlovet seg også nå de siste ukene! I sted sa jeg at derosm han ikke bestilte kondomer ble det ikke noe sex før til neste år... Og julegaver - vi har bstemt oss for å kjøpe en felles gave til oss fra oss, og jeg har kommet med forslag med ting med fellesnevner = opplevelser sammen. Det er noe vi trenger føler jeg. En av tingene var utelukket. Han sa da: men jeg kan kjøpe det til deg. Da er jo poenget borte! Det er opplevelsen med ham jeg vil ha! MØKKADAG I DAG
-Mariposa- Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Først: *klem* Jeg skjønner så godt at du er frustrert! Han var jo klar og så trakk han seg... Dere skulle jo sette i gang snart... Hva slags gave er det du vil kjøpe til begge? Det er jo kjipt om han ikke vil være med på det, men man kan jo ikke tvinge ham... Jeg tror jeg skal foreslå det heretter, at vi kjøper feks teaterbilletter og en god middag ute. Det er så viktig å ta vare på de romantiske følelsene når det stormer rundt oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå