Endelig ny spire i magen Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Hei hei alle sammen! Tusen takk for blomstene jeg fikk i anledning ryggoperasjonen min. Den er like fin ennå! Ellers går det veldig bra her, svigerfar kom nedover på søndag fra nord for å hjelpe til litt. Jeg får ikke løfte på Benedicte ennå, så jeg trenger litt hjelp med henne. Men jeg kan sitte på gulvet å leke osv. Hun elsker når jeg gjørøvelsene mine på matten. Skal helst herme... hun har blitt god på sit ups he he Jeg har veldig lite smerte, men jeg må hele tiden pass på å være korte og ofte turer oppe.... Hvis deg overdriver får jeg smerter. snakket med med legen og han fortalte at det er kroppen måte åsi ifra på. Også er det anlig at det blir litt betent slik at nervene blir litt irritert. Men de smertene er her er jo ingenting iforhold til før. JUHU jeg fikk ny rygg til jul... Jeg har jo selvsagt klart jeg å få urinveisinfeksjon også, det har ikke vært moro.... sitte på do med nyoperert rygg..hehe Da er det godt å ha en doktor i 1.etg. som fikser medisin til meg..hihi Benedicte har vært veldig flink, rart hvordan de små tilpasser seg nye situasjoner, Sånn da fikk dere en liten oppdatering fra meg..... Klem
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Godt å høre at operasjonen var vellykket, tenk å få ny rygg til jul :-) Skjønner at det er slitsomt, spesielt å ikke kunne løfte Benedicte, men det er jo godt du har hjelp. Men uvi på toppen av det hele da....au, det er vondt :-/ Du er ihvertfall en tøff dame som har gått rundt med vondt lenge, og du fortjener absolutt en smertefri jul :-) Klem fra H & M
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 Heisann Så godt å høre at operasjonen var vellykket og at du har fått deg ny rygg til jul :-) Må være en stor lettelse for deg! Må være slitsomt å ikke kunne løfte Benedicte så da er det jo supert at du har noen rundt deg som kan hjelpe deg. Og uvi er jo bare skikkelig blæh!!! Ønsker deg rask og god bedring og en kjempefin jul :-) Klem fra meg og Camilla
Millapril Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 Koselig å høre fra deg og supert at alt har gått bra. Du er jammen heldig som fikk ny rygg til jul! Benedicte er jo en snill og selvstendig liten jente som helt sikkert er grei mot mamma i tiden som kommer. Heldig for deg at hun er så flink til å bevege seg. Kos dere masse med julen og ny rygg!
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 20. desember 2007 #5 Skrevet 20. desember 2007 Hei... Så flott at alt går bra med deg. Det var veldig hyggelig å høre og at du er så mye bedre enn før operasjonen. Bare tenk at det er veldig godt for Benedikte og få så mye tid både med pappa og med bestefar. Du fortjener litt ro så du får kommet deg igjen. God jul og klemmer fra oss begge to.
Bellen^2 Skrevet 20. desember 2007 #6 Skrevet 20. desember 2007 Så flott å høre at alt går så bra! Det er ikke bare bare å få en ryggoperasjon sånn like før jul, spes. ikke med små barn i huset, så det er jo kjempebra at formen er såpass bra og at du får hjelp:) Så morsomt at Benedicte er med å hjelper mamma med øvelsene. Mye morsomere å gjøre det når man er to:) Stor bli bra klem fra både Sebastian og meg
smurfen :o) Skrevet 21. desember 2007 #7 Skrevet 21. desember 2007 Så bra å høre at du har hatt en vellykket operasjon. Må være godty å være ferdig med den og glede seg til tiden fremover med en rygg som er i orden. Så fint at du får hjelp hjemme. Uvi er noe dritt! håper du blir fort kvitt det. Ha en god bedring! Ønsker deg en riktig god jul og godt nytt år!
Solstråle72 Skrevet 21. desember 2007 #8 Skrevet 21. desember 2007 Kjempebra at operasjonen var vellykket. Håper du får en koselig jul uten noe smerter i ryggen. Moro at Benedicte også er med på øvelsene, er kjekkere å trene når man er to :-):-) Jeg sier også bare at uvi er noe dritt, har hatt det selv flere ganger. God bedring! God jul og godt nytt år! klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå