to guttegull Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 ..det kan jeg bevise i august! ..og gubben som var i tenkeboksen, og sa han hadde full kontroll på utstyret.. tjihi! Jeg blir helt fnisete av å tenke på dette her! Det gikk jo så fort også! Jeg skrev på ønskelista at jeg ønsket meg barn i magen til jul - gubben bare himlet med øynene! Denne nye, lille babyen er veldig velkommen! Gubben er kanskje litt mer skrekkslagen akkurat nu, men det går seg til - det vet jeg fra forrige gang! Han har allerede informert lillemann på 15 mnd om at han skal bli storebror, så jeg tror han er i ferd med å utvide pappahjertet sitt allerede! Jeg er så heldig, lykkelig, snart småtjukk og salig at jeg finner ikke flere ord! JEG HAR BARN I MAGEN!!!! Vansklig å holde på en sånn hemmelighet! Takk for at dere hørte!!
OsloMor Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 Gratulerer så mye, den metoden funker ikke nei,he-he.( Noe som jo er supert for dere :-0!)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 Hahahahahahaha =) Gratulerer såååå mye!!! GOD JUL =)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 20. desember 2007 #5 Skrevet 20. desember 2007 Hehe, joda hoppe-av-i-svingen fungerer helt bra det, poenget er bare det at dere må hoppe av i tide Men uansett -GRATULERER SÅ MASSE!!
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 20. desember 2007 #6 Skrevet 20. desember 2007 Så bra:) Gratulerer:D:D:D:D:D God Jul:D
Heira☆ Skrevet 22. desember 2007 #7 Skrevet 22. desember 2007 Gratulerer så mye med spiren!!! Da er vi to, jeg skal også ha en liten en til i aug )
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 22. desember 2007 #8 Skrevet 22. desember 2007 Gratulerer:) Så koselig:) Er ikke lett å holde på det nei;) God-barn-i-magen-full-jul til dere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå