Gå til innhold

hva mener dere om dette? (svigermor og julegaver)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi ønsker seg ett lekekjøkken til jul, noe svigermor skulle kjøpe, nå nettopp ringte hun til sambo og sa de hadde fått ett lekekjøkken som svigermor ville ha hos seg selv. Hva mener dere om at svigermor gir julegaver som hun skal ha hos seg selv? Vitsen var jo at jenta mi skulle ha lekekjøkkene her hjemme hos seg selv.. Hun elsker og leke med kjøkkenting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hadde jeg nok kjøpt et lekekjøkken selv. Rart å gi noe i gave som barnet ikke får ha hjemme.

Skrevet

Jeg mener at en julegave er til barnet, og at barnet selv skal bestemme over det (til en viss grad). Barnet selv bestemmer selvsagt at det skal være hjemme!

Gi svigermor en flott vase til jul som kan stå hos dere, så skjønner hun kanskje tegninga=)

Skrevet

Det er litt tåpelig synes jeg da, man gir da ikke folk gaver og beholder de hjemme hos seg selv? Om det er en gave til din datter så burde jo hun få bestemme hvor den skal være.

Skrevet

Hahaha Tommage,NICE :D

Signerer denne jeg!

Skrevet

Merkelig! Nei, det er jo en gave til barnet og ikke til henne!

Skrevet

Tommage jeg ler meg skakk!

Men; den svigermoren var jo artig da.. hyggelig at hun vil ha noe vesla kan leke med hjemme hos seg, men da får dere jo heller gi vesla ett selv til å ha hjemme. ( Uten at jeg har noen som helst ide om hva det koster)

Skrevet

Hvis jenta ønsker seg lekekjøkken, og det blir stående hos bestemor, så blir hun (jenta) nok skuffet. Jeg hadde kjøpt et til å ha hjemme, hvis jeg var deg, og økonomien tillater det.

Veldig fint at besteforeldre kjøper leker som barnebarna kan leke med når de kommer på besøk, men da er disse lekene besteforeldrenes leker. En gave man får, må man få lov til å ta med seg hjem!

Skrevet

helt ok at svigermor vil ha leker til jenta mi hjemme hos seg, men kan ikke forstå hvorfor hun kaller det julegave.. Vi skal ikke feire julaften med dem, men første dag. så dag skal jenta mi pakke opp julegaver hos dem. blir jo ikke julegaver når hun ikke får tatt dem med hjem. Vi er max 1 gang i uken og ikke det ein gang hos svigers. så det er ikke mye lekekjøkkene blir brukt. kjenne jeg blir irritert. Sambo prøvde og si noe til henne men da sa hun at hun bestemte selv hva hun ville gi og ikke gi til julepresang..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...