Gå til innhold

Veide meg i dag og....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...JIPPI! Er mindre nå enn før jeg ble gravdid med Milla:o) Vi har vært uten vekt i noen uker og da var jeg 58-59kg sist jeg veide meg. Var på besøk hos broren til samboer i dag og da veide jeg meg (he, he) - Var 56,3kg:o) Det er visst god slankekur å ha vondt i halsen samt å stresse med baby som ikke vil sove (hun sovnet greit i kveld da, så kanskje jeg får mer tid å sitte å mimse foran tv`en om kveldene nå;o)). Har gått over til å nesten ikke spise brød (da i såfall helt grovt spelt) til å spise knekkebrød (solruta spelt), drikker masse vann og aldri brus + gå mye tur (men de to sistnevnte har jeg gjort lenge) + ikke spise noe om kveldene (ikke hatt sjangs til det når Milla har styrt på i flere timer hver kveld).

Sist brukte jeg halvannet år på å komme ned i 58-57kg (etter fødsel), nå er Milla snart 5 mnd (den 29.) - fornøyd med meg selv, jeg:o)))))

Et par-tre kg til nå, så er vi der;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flink du er da!!! :-) Her går det motsatt vei...uff uff. Er nå nesten like tung som jeg var på slutten av begge svangerskapene, og minste mann her i huset blir 4 til sommern. Sender du litt energi over til meg, så jeg kan bli inspirert av deg ;-)

Skrevet

Energi er det dårlig med, desverre....for lite søvn her i huset til det...men jeg MÅ ut på tur med frøkna for at hun skal sove;o)

Skrevet

Det ligger vell noe i det ja. Har vell hatt litt for lite trim og ALTFOR mye godteri dette siste året:-) Men etter jul... ja da skal det bli andre boller her ( hihi... hørt den før ja;-) )

Skrevet

Ja, spørs om jeg er like fornøyd når jeg går på vekten etter jul;o/ Men, men - jeg er happy i dag i hvertfall:o) Et tips er å tygge tyggis på kveldene i stede for å spise snop/snacks, da har en noe i munnnen og får ikke sånt snope-sug;o)

Skrevet

Ja det er vell verdt å prøve det. Men har liten tro for at det hjelper...jeg er nemlig et håpløst tilfelle jeg :-(

Skrevet

Jeg blir nå alltid sulten av å tygge tyggis, så det hadde ikke funket for meg...

Skrevet

Åhhh, så deilig det må være!!!! Heldig du... Flink du har vært:)

Her går det bare en vei, og det skal jeg love deg ikke er nedover:-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...