Gå til innhold

Noen som vil bli spådd her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

wow..

ja jeg har faktisk vert sint i mange dager nå,samboer og jeg har krangla mye i det siste..

og BARE for bagateller..=)

hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ungmamma...

Netse jul feirer dere i eget hjem! Ser liksom litt for meg at dere får en slags liten leilighet, kjeller eller loft, og at det er peis der. Men du, vær litt mer frempå, for å få det du vil!

Skrevet

ååå, så spennende=D=D

Takk=DHåper det stemmer;-)

Skrevet

Skravlemamman

Jeg tror søsteren din får en ny start, jeg vet ikke hvorfor jeg tror det og ikke i forhold til hva, men jeg syns det virker som om det går mye bedre!!!

Skrevet

Rotete, hissig, men akk så omtenksom. :-)

Når frir sambo? Hvis han i det hele tatt kommer til å fri...

Skrevet

Direkte

Rastløs

Entusiastisk

Kommer kroppen min i lage snart?

Skrevet

Takk.

Det er nok ikke noe hjemmeliv nei... Full jobb på meg! Men nøye og oppriktig er jeg, og jeg håper jeg stort sett blir godt likt (heeelt ny i jobben jeg har nå).

Skrevet

det blir flere barn, ser gjerne for meg dobbelt opp! det blir sånn at du får nok å henge fingrene i og det ser ut til at det passer deg godt! Forandringene blir nok i den gata der, og jeg tror du skal slappe litt av nå for det er masse moro i vente!!!

Skrevet

Sta, snill og tålmodig;)

Blir jeg gravid og evt når?

Skrevet

Dere som vil bli spådd må prøve å ta ALT i ett innlegg;-) Jeg skal ta de 10 første først. deretter turboprinsessen, rett og slett fordi hun alltid blir forbigått!

Skrevet

Omtenksom, rotete og blid

Når blir det spire på oss?

Og flytter vi etter nyttår?

Skrevet

dette er 4 gang jeg prøver å bli spådd...aldri fått svar :-((

er omtenksom, snill, pliktoppfyllende.

studerer jeg videre til våren?

Dvs klarer jeg eksamen i jan 08?

Skrevet

Tålmodig

Snill

empati

Får jeg flere barn, evt når?

Blir jeg sammen med barnefar igjen?

Skrevet

Bitten83 + Oliver og Emilie

Kjærlighet, ser noen forandringer, men tror du skal velge å la han komme til deg ikke motsatt, enten det ER en mann i livet ditt eller det kommer en ny.

Karriere: sats på det du har lyst til, det er det beste. Virker som du har et valg innen en jobb/utdannelse som du ikke vet helt, men bare våg og stol på deg selv, så kommer resten av seg selv, og så må du ikke gi opp selv om noen prøver å sperre veier for deg!

Skrevet

Lurer på jobb livet:-) Ellers kanskje kjærlighet----

Skrevet

sta, snill og omtensom. får jeg flere barn? blir det bryllup til sommeren?

Skrevet

*FLoRinA*

Jobb: du jobber nok med noe der du hjelper andre folk, veldig nært, alla helse/omsorg e.l. Du skal ikke føle at du står fast i den jobben du har hvertfall, fordi du har så mange valg og mange muligheter! Det gjelder bare å se dem!

Kjærlighet: det du sår, høster du og kanskje litt klisjé, men kjærligheten er nok ikke langt unna deg, enten i rom eller tid;-)

Skrevet

Hissig, men blid og omgjengelig...:o)

Vil vi få flere barn?

Evt. når og hvor mange snakker vi???

Skrevet

Er vel mange flere enn 10 som har svart...men gjør et forsøk:

Jeg vet ikke helt hvem jeg er lenger, har flyttet så mange grenser og hørt så mye rart i det siste, men er helt sikkert en person som liker og kose seg (og utsette kjedlige oppgaver) er veldig empatisk og snill + setter lett i gang med store prosjekter.

Lurer på om det finnes noen løsning for den store kjærligheten? Vil den overleve, finnes det en vei...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...