Gå til innhold

Hva har dere på barna i barnehagen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde på han bukse og fullt påkledd i dag.. Men er jo bedre for mini og lettere for barnehageansatte vil jeg tro om han bare har strømpebukse??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stort sett myke bukser, som f.eks joggebukse eller velurbukse eller lignende er toppers hos oss:-) Er litt kaldt i denne bhg, så de bør ha noe utenpå str.buksa.

Skrevet

Jeg har på gutten bukse og strømpebukse..noen ganger joggebukse og andre ganger vanlig bukse. Bryr meg egentlig ikke om hva som er lettest for de ansatte...det er jobben dems...mulig jeg er kynisk men, men...

Skrevet

Jeg kler på gutten min strøpebukse og body (ull) + bukse og genser - noen ganger tar de i bhg av han så han bare går rundt i strøpebuksen og bodyen, mens andre ganger går han med alt på seg. Kommer litt an på...

Skrevet

Det er varmekabler i alle gulv hos dem og ganske varmt der inne.. Spør for jeg så at noen andre barn også bare fløy i str. bukse.. =)

Skrevet

her går det i ull og fleece (eller joggings) siden de bruker mesteparten av dagen på å være ute (er naturbarnehage) og da er det viktig å være god og varm :-D men er de inne tar de som regel av alt utenom ulltøyet under, og da tusler de rundt i det :-)

Skrevet

Enten bare body og strømpebukse,eller det pluss kjole/skjørt,eller joggings i tillegg :) kommer litt an på :)

hu har alltid på noe annet når jeg henter uansett så spiller vel ikke så stor rolle :) Enten i bare str.buksa når hu hadde på joggings eller skjørt,eller ullgenseren fremdeles , hehe :)

Skrevet

Vi brukte mye ull innerst!

Bruker det enda forsåvidt....

Var en veldig varm bhg dette. Så hun fikk ofte ha på seg kjole inne, og en bukse til å trekke på når de skulle ut.

Blir en for varm inne, blir det ekstra kaldt å komme ut.

Skrevet

Jeg alle 3 i ullundertøy, han som går på skolen liker ikke å gå i bare ullundertøyet (selv om halve skolen springer rundt med kun ullundertøy), syns det er greit å ta på andre klær i tillegg jeg, så får de heller kle litt av seg hvis de blir varme!!

Men de blir jo kledd om når de skal ut, da har de på ullundertøy, strikkeklær og ytterdress, sånn ca hele året:-)

Skrevet

Ulltrøye og ullstillongs/ulldtrømpebukse. Utenpå der har hun som regel et nytt lag med ull, eller fleece. - som de ofte ikke tar av henne etter å ha vært ute, hehe, og da er hun nesten febervarm når jeg henter henne....

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Har på snuppa ull innerst, og vanlige klær over. Hun liker og fly i bare longsen, så de spurte meg faktisk i går om det var greit, og det var det jo. De springer jo og herjer hele dagen, så hvorfor ikke :)

Skrevet

Ullbody og longs og en kjole over. Synes hun blir for varm med bukse og genser over, så kjole er løsningen her.

Skrevet

Jeg har på gutten min strømepukse og body og bukse og genser. Vi må ta t-banen og gå litt ute i kulda (pakker ham jo godt inn i dress og pose o.l., men likevel) Men, det er jo ofte når jeg kommer og henter ham at de har tatt av ham og har på bare body og str.bukse (bruker kun av ull nå) eller bare har tatt av buksa så han har på body og str.bukse og genser. Synes heller at jeg kan ta på det jeg tar på og så kan de ta av ham hvis han blir varm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...