Chezka Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Jepp, testa positivt i går, knallpositiv straks enda det var flere dager til IKM. I dag tok jeg en CB digital "på gøy", og den viste "gravid". Hvis alt går bra blir jeg også tobarnsmamma neste år Med deg da?
Tobarnsmamma!!! Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2007 Stilig! Gratulerer masse! Jeg har iKM i morgen. Lurer på å teste i dag, men tror heller jeg venter og ser om tanta kommer. Symptomer har vært av og på i det siste, litt kvalm, litt uggen, definitivt oppblåst. Men tror egentlig ikke det er noe. Når har du termin, da? Blir spennende!
Chezka Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 Takk Har termin 3. september - hvis alt går bra da. Har lite symptomer, men har vondt i puppene når jeg ligger på magen, og så hadde jeg faktisk EL-slim nå like før IKM!! Skjønte ingenting jeg Og nå er jeg sulten, annenhver time! Huttetu - åssen skal dette gå??
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2008 #5 Skrevet 5. januar 2008 Hva er IKM??? Så sinnsykt mange forkortelser her inne.... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå