Gå til innhold

Gir/har dere gitt kavring til barnet deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mamma har så lyst at lille snuppa på 8 mnd skal få kose seg med en kavring, for det fikk jo jeg og søsteren min når vi var små..

Vet ikke om det er "ufarlig" å gi jeg, gjør dere det? som dem kan sitte og gnage på selv..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har dei fått kavring på den alderen. Eg fikk eit tips om å la dei få tygge på ein kavring grunna tennar eg, at det klødde godt for dei. Det kom fra ein tannpleier.

Mine har håndtert det veldig godt. Bare pass på når kavringen blir for liten slik at dei ikkje puttar alt inn i munnen

Skrevet

min gutt begynte å gnage på sånne "skorper" da han var 7mnd.. han fikk jo ikke av noen biter, men de ble bløte av sugglet hans, og han fikk av litt og litt.. samtiodig så var det godt mot kløen i tennene:o)

Skrevet

Ja, det har han fått.

Begynte vel rundt 8mnds alderen. :)

Skrevet

Jada,, eller, var vel mest skorper hun fikk da :) men det er jo så og si det samme..

Skrevet

Ja datteren min fikk også sånne "skorper".. Tror hun var rundt 7-8mnd.. husker ikke helt, men var tidlig... De var god å gnage på de:-)

Skrevet

Vår spiste "skorper". Det skal være lettere enn brød, pga det løser seg opp litt og litt, og ikke "klumper seg i munnen".

Skrevet

Nei, jeg har ikke gitt jenta mi slike ting før i det siste (10 mnd), hun fikk tenner når hun var 3 mnd. så hun bet av biter på slike ting og jeg var redd hun skulle sette det i halsen før det var nok oppbløtet.

Skrevet

Minsta mi fikk kavring da hun sleit med første tennene da hun var 8mnd. Hun fikk den uten sukker, med minimalt saltinnhold. Hun er glad i knust kavring blandet med banan, er en fin dessert.

Skrevet

de grove uten sukker er ikke usunne:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...