Pærefrø Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Har fått en del klær til lillegutt. De kom i fra kollegaen til min mann(dere vet hvem dere som har fulgt meg) Og jeg blir KVALM når jeg kler på lillegutt disse klæra, så jeg har liksom liten lyst til å bruke de.... hva gjør jeg med dem? Har mest lyst til å pakke dritten i poser å dra ned med dem til ho å si at jeg tar ikke i mot klær fra horer.........
meg & to små vampyrer Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 he he, har du fått det? Jøss. Dette begynner å virke veldig merkelig. Hva med å si nei takk?
Skravlemamman Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 ....sende videre til fretex.......
Silja FullFres McQueen Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 Du gir de bort til Fretex eller noe. Greit nok at det ikke skal gå utover ungen og slikt, men har han nok klær fra før, så gi de bort. Så føler du deg litt bedre selv hvertfall =)
Mille** Skrevet 19. desember 2007 #5 Skrevet 19. desember 2007 Hadde dratt ned med klærne og sagt at jeg ikke ville ha de, men prøv å vær voksen nok til å ikke kall henne hore. Selv om jeg sikkert hadde måtte bitt tungen av meg for å la være. ;o)
~Snublefot~ Skrevet 19. desember 2007 #6 Skrevet 19. desember 2007 Send dem til Fretex, eller kast dem i søpla, og tenk ikke mer på det. Hadde følt akkurat det samme, men tror det beste for alle parter er en nøytral løsning...:-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. desember 2007 #7 Skrevet 19. desember 2007 Jeg skjønner deg SÅ godt!!!! Uff, har fulgt deg litt, og vet altfor godt hvordan du har det... (ikke at min sambo har rota med andre på jobb når vi var sammen, men mye annet) Lever de tilbake! Er det mannen din som har komt med de? Han burde visst bedre
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 19. desember 2007 #8 Skrevet 19. desember 2007 Ville bare levert de tilbake og sagt at du ikke har bruk for de....
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 19. desember 2007 #9 Skrevet 19. desember 2007 Hvorfor i alle dager har du tatt i mot de klærne....usj, nei send de tilbake og si "takk, men nei takk du"....
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 19. desember 2007 #10 Skrevet 19. desember 2007 ville nok ikke brukt de ordene, men ville helt klart levert tøyet tilbake og sagt at jeg ikke vil ta imot noe fra henne...
LegallyBlond Skrevet 19. desember 2007 #11 Skrevet 19. desember 2007 Send dem til fretex eller send dem tilbake. Helst uten å kalle henne hore da..hehe..selv om jeg skjønner at du har lyst =) Du sier igrunnen nok med å sende dem tilbake og si at du har det du trenger.
tine29 Skrevet 19. desember 2007 #12 Skrevet 19. desember 2007 Lever de tilbake å si takk, men nei takk...(så høflig som du klarer..)
Synnøve_Solbakken Skrevet 19. desember 2007 #13 Skrevet 19. desember 2007 Du får sende dem med en sånn trailer som kjører til Ukraina, de dukker opp overalt. Der nede er det mange barn uten klær, bedre det enn at din gutt skal bruke klær fra henne...
Pærefrø Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #14 Skrevet 19. desember 2007 Jeg fikk dem en stund før dette helvete begynnte da.... men jeg tenkte jeg skulle bli kvitt dem på en eller annen måte, og det frister mest å gå å levere dem tilbake til ho. Må nok bite av meg tunga ja for å ikke kalle ho for diverse.... Tenkte også jeg skulle ta meg en prat med ho i tillegg.... Samboeren hennes vet enda ikke noe, så jeg tenkte jeg skulle be ho holde seg langt unna min mann, det gjelder også sms, hvis ikke så kommer ALT ut til samboeren hennes, det som også blei sagt i fortrolighet. Og nevner ho noe om denne samtalen så kommer også samboeren til å få vite alt..... Var ikke det er grei deal?
Gjest Skrevet 19. desember 2007 #15 Skrevet 19. desember 2007 Hmm, har trolig ikke fått med meg hele saken her jeg,, trodde det var mannen din som hadde forelsket seg i henne jeg? trodde ikke at de hadde gjort noe? For i så fall så er det jo ikke hennes feil.. Om de har "hatt" seg ville jeg ha gitt klærne til fretex...
Pærefrø Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #16 Skrevet 19. desember 2007 Ho hadde følelser for mannen min ho også... Tror ikke de har gjort noe, da hadde ikke mannen min turt å komme hjem....
Regnbuens barn™ . Skrevet 19. desember 2007 #17 Skrevet 19. desember 2007 Så tålmodig du er, hadde klikka for meg for lenge siden, og ja, jeg hadde definitivt sagt noe til hennes mann, hun er jo faktisk like skyldig som din mann.. Du får sende klærne hjem til mannen hennes og legge ved en lapp som forteller det meste.. hehe, neida, - nå er jeg litt ondskapsfull!
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 19. desember 2007 #18 Skrevet 19. desember 2007 he he jeg hadde slengt klærne i trynet hennes og slengt noen gloser tror jeg, he he ;o)
Pærefrø Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #19 Skrevet 19. desember 2007 Er like ondskapsfull jeg.... haha.... fy jeg skulle ha tatt bilde av trynet hennes når jeg slenger klæra i trynet på ho... Jeg vet ho jobber på fredag, så jeg kan ta meg en kjøre tur da....slenge de fra meg der liksom....haha
cherry coke Skrevet 19. desember 2007 #20 Skrevet 19. desember 2007 Få han derre mannen din til å levere dem tilbake.
Pærefrø Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #21 Skrevet 19. desember 2007 Nei, jeg vil gjerne gjøre det selv... vil da for pokkern ikke at han skal reise ned der alene....
cherry coke Skrevet 19. desember 2007 #22 Skrevet 19. desember 2007 Det er jo han som har stelt i stand dette rotet, så han burde jo ordne opp?
Mrs. Bouquet Skrevet 19. desember 2007 #23 Skrevet 19. desember 2007 Det synes jeg du skal holde deg for god til. Gi de til trengende, de blir sikkert ikke like kvalm av klærne som deg.
Pixie Power Skrevet 19. desember 2007 #24 Skrevet 19. desember 2007 Nå er jo litt av poenget at han ikke skal oppsøke henne, cherry....
cherry coke Skrevet 19. desember 2007 #25 Skrevet 19. desember 2007 Poenget må vel være at hun skal kunne stole på han igjen? Hadde heller ikke likt at mannen min oppsøkte "kollegaen", men det er jo han som har rotet det til. Syne ikke det er rett at hun må rydde opp i rotet til mannen...Men det er min mening=) Ellers foreslår jeg at du gir det til noen som faktisk trenger disse klærne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå