Willy Wonka Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Jeg gjør...koser meg ihjel...synes det er kjempemoro og storkoser meg med permisjon og babyen min. Har en baby som sover om natten og tar sine faste lurer på dagtid. Spiser bra gjør han også. Har kiss, men går til behandling. Men fy søren som jeg koser meg. Flere??
ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 jepp!!!!!!!!!! dette er livet!! har ikke følt meg trøtt og sliten en dag:) alt bare fryd og gammen!!
Elisabeth har 2 snart 3:) Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 Det er det beste som finnes å være hjemme med mini. Koser meg masse masse;)
Willy Wonka Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. desember 2007 Godt å høre at vi er flere. Synes det er mange som "klager" over slitne, trøtte etc.... men jeg skjønner det hvis de har babyer som gråter mye, ikke sover om natten osv...så min fulle forståelse. Men, jeg kooooooooser meg som verst. Var innom jobben idag og flere spurte om jeg savnet jobben, om jeg gledet meg til å komme tilbake etc...NOPE...hvertfall ikke nå!!
*ønsker nr 2* Skrevet 19. desember 2007 #6 Skrevet 19. desember 2007 nyyyt det!!! jeg er hjemme, og min ekke mer enn 8 mnd, men nyyyt tiden du får kose med babyen... de vokser fooor fort!
pablo Skrevet 19. desember 2007 #7 Skrevet 19. desember 2007 Koser meg, men er litt grining , vondt i magen. Vært hos kiropraktor 5 ganger, men.....kiss hva er det?
samuraibeibi Skrevet 19. desember 2007 #8 Skrevet 19. desember 2007 Jeg har oppdaget at¨å være hjemme med baby er skikkelig undervurdert! Nå hadde jeg ikke høye forventninger til denne tida, tenkte at det blir kjedelig, bare gråt og pupp, ingen søvn, jeg kommer til å bli helt blåst i hodet, kommer til å savne jobben, kommer til å savne å være der det skjer osv. Sludder og vås!
lillegull:) Skrevet 19. desember 2007 #9 Skrevet 19. desember 2007 elsker å være mamma ja.. er så utrolig givende:) lurer på hva jeg dreiv med før sebastian kom..hehe.. tiden går bare så altfor fort... men det finnes ikke noe bedre.. heldig da.. han sover om natta og er en rolig liten tass;) 4 mnd...
ano`num *17.03.10* Skrevet 20. desember 2007 #10 Skrevet 20. desember 2007 Jeg også! Kan en baby bli bortskjemt på kos også?? Virker som vi begynner å få tendensene til det her..... Men jeg klarer bare ikke å la vær altså Aller helst skulle jeg gjerne fryst tiden vi har nå en stund!
mine to små. Skrevet 20. desember 2007 #11 Skrevet 20. desember 2007 ååh ja :D min er bare veldig liten å smilt helt fra vi kom fra sykehuset å gjør det enda. 3 uker er mini blitt, gått så fort <3
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #12 Skrevet 20. desember 2007 Eg er trøtt og sliten, men stoooooorkoser meg likavel. Elsker å være mamma.Før eg fikk unger hadde eg ikkje trudd at det gikk an å elske noken så høgt som eg elsker dei. Eg har ein aktiv tre-åring og ei like aktiv ei på 6 mnd, og koser meg glugg ihjel. Sjølv om det er slitsomt og krevande. :-)))
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #13 Skrevet 20. desember 2007 Har det akkurat som deg, bortsett fra at minien her ikke har KISS. Storkoser oss!!!!!!!!!!!!!!
Mor di! Skrevet 20. desember 2007 #14 Skrevet 20. desember 2007 JAAAA, storkoser meg. Kunne dette året vart evig...*sukk* Har vært kjempeheldig mht. kolikk ol. Smiler og pludrer stort sett hele tiden, og er han grinete så er det fordi han er sulten, trøtt eller vil ha oppmerksomhet.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 20. desember 2007 #15 Skrevet 20. desember 2007 tja, jeg koser med masse med gutten min, når han er blid osv. men vi har hatt mye trøbbel på veien, kolikk, urolig baby, veldig lite søvn og mye skriking, reflux og nå oppdaget astma. tøff start for en førstegangsmor. men innimellom slaga så koser jeg meg også )
Mortil3nydeligejenter Skrevet 20. desember 2007 #16 Skrevet 20. desember 2007 Åh ja, koser meg glugg ihjel. Dette har jeg ventet leeenge på. Babyen min (1 uke) er bare helt fantastisk, både sover og spiser godt. Hun er utrolig kosen og kontaktsøkende, men det er bare deilig ) Blir kjedelig når hun ikke er våken, men får gjort husting da selvfølgelig. Det må jo også gjøres, har litt igjen mtp juleforberedelser. Får svigers på besøk på lørdag-2.juledag, så det blir koselig. Livet er herlig for tiden!
Alba44 Skrevet 20. desember 2007 #17 Skrevet 20. desember 2007 Ja, koser meg VELDIG!!! :-D Dette har jeg drømt om et langt liv, og jeg kort og godt elsker å være mamma!!! Trøtt og sliten innimellom, ja, men villle ikke byttet det mot et annet liv for alt i verden!! Dermed basta! Hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå