Gå til innhold

Gratulerer Phantomet -

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har det skjedd mye siden sist. For en fantasisk gave å få to små vakre på en gang:-) Så utrolig heldig dere er. Men jeg skjønner at du har det tøft med ekstrem kvalme. Det reduserer nok livskavliteten for både deg selv og de andre i familien. Ta godt vare på deg selv og de to små i magen.

Kan forøvrig anbefale akupunktur mot kvalme, det hjalp meg enormt.

men antar at du har prøvd det meste.

Uansett en flott nyhet:-)

Klem,klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er bare innom en snartur, men hva er det jeg ser. Phantomet skal ha tvillinger! Tenker det kom som en sjokk. Men du og Phantismannen fikser dette kjempefint. Egentlig så er det jo to fantastisk flotte gaver som er tildelt dere:-)

Håper bare du får det lit bedre med kvalmen etterhvert.

stor klem fra oss

Skrevet

Tusen takk for gratulasjoner!

Tanken på tvillinger har ikke helt fått roen enda. Vi går fremdeles rundt og er litt betuttet..

Jeg har prøvd akupunktur begge de forrige gangene, uten noen særlig effekt. Turen til og fra gjorde meg egentlig bare verre...

Nå bruker jeg noen nye medisiner som jeg håper skal begrense kvalmen, men det er ikke fritt for at to i magen øker hormonnivået, som igjen øker kvalmen...

Skrevet

Dette er jo helt utrolig!!! Ikke bare èn, men TO! Men skjønner at dere har mye å tenke på nå - dere blir jo brått mange flere( men det greier dere FINT, altså!) - det er nok verre å gå og være så dårlig som du er nå - og skulle være det lenge ennå. Håper medisinene du får mot kvalmen hjelper deg litt, og at du får den roen du trenger fremover!

Er det lov å spørre når termin er...? c",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...