fjåsa1980 Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Jeg har fått inntrykk av at flere her inne er sykemeldt pga kynnere, om jeg ikke har misforstått helt da. Jeg har hatt kynnere i flere måneder (er sykemeldt, men ikke pga det) men den siste uka har det blitt skikkelig ille iht kynnerne. Om jeg prøver å gjøre litt husarbeid blir det skikkelig ubehagelig, og de kommer til og med når jeg går litt i trapper eller er litt fysisk aktiv. Får også en del kynnere mens jeg ligger stille, som jeg nå for tiden gjør mye av dagen, men ikke så ubehagelig som de jeg får når jeg er fysisk aktiv. Men det jeg lurer på er om en bør være på vakt om man får mye kynnere (da snakker jeg oim 10-15 på en time av og til) eller om dett er helt normalt? Jeg vet jo at kynnere i seg selv er bra, da det bidrar til at livmora trener seg til fødselen, men er da måte på! Håper på svar fra noen med erfaringer
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Er sykmeldt pga masse kynnere,nedpress + litt til... Vis de blir regelmessige skal du ringe føden. Legger du deg ned og slapper av i 30 min og de ikke forsvinner/roer seg skal du RINGE. Det er den beskjeden jeg ha fått. Ellers har jeg alt fra 50 til 100 hver dag...Men de rettningslinjene ovenfor skal du følge vis det er tilfellet.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 Må alle ha kynnere?? Må man ha det? Er i uke 30 og ikke merket noe spess til dette. Med mindre jeg har det og ikke er klar over det selv, usikker førstegangs som jeg er....
fjåsa1980 Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. desember 2007 Takk for rask svar. Har liksom aldri tellt kynnerne mine, men ligger sikkert rundt det antallet i løpet av dagen for meg også. I hvertfall de siste dagene. Jeg får se an litt de nærmeste dagene. Prøver ta det mest mulig med ro, men ikke så enkelt midt i julestria. Kanskje jeg kan ringe jordmora imorgen og spørre så jeg slipper bekymre meg i jula.
fjåsa1980 Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. desember 2007 Jeg synes å ha lest at alle har kynnere, men ikke alle merker de like godt. Tror ikke du skal bekymre deg om du ikke har merket dem.
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #6 Skrevet 20. desember 2007 Du som ikke har kynnere.du kan låne mine litt!!!!nei alle skal ikke kjenne de,husker ikke en kynne fre forrige sv,skap
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå