miminka Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 ser vi er flere som har et stort juleønske i år.. vanskelig å vente. satser på septemberbarn!!! hihi ingen andre som har prøvd striptester? er med på at det trengs både godvilje og godt syn og mulig litt fantasi, men mener jeg ser en strek der jeg...
Pysjen Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Jeg har også ikm den 23 og har testet i dag- med sånn stav fra billig tester, men den var så hvit som det går an å få det. Håper testen din bare blir sterkere og sterkere.
kattungen Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 Oi, så spennende!!!!! Håper du er gravid:))) Har ikm 23. jeg også, men har egentlig ikke tenkt å teste, men se om TR dukker opp. Har liksom ikke noe tro på klaff 1. pp (e MA)......Men blir sennede og se om du er gravid, tenk at testen slår ut så tidlig!
nn86 Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 åh så morro at dere har begynt å teste. jeg har 24 des og har så lyst å begynne å teste snart. tenkte jeg skulle teste på fredag for morro skyld (noe jeg sier til meg selv hehe) Lykke til alle sammen!!!
Chezka Skrevet 20. desember 2007 #5 Skrevet 20. desember 2007 Jeg har egentlig IKM 23. men greide ikke holde meg så jeg testa i går, og fikk straks et kryss på CB selv om det var mange dager før IKM. I dag tok jeg en CB digital som jeg hadde liggende bare for moro, og det var en fantastisk test!! Man trenger ingen tyding der, kan ikke misforstås. Bare synd de er ganske dyre da. Men jeg vil absolutt anbefale denne hvis man har problemer med å tyde tester
isi* med liten januar spire!! Skrevet 20. desember 2007 #6 Skrevet 20. desember 2007 Eeer så glad på dine veine Chezka.... Har ikm 23/24. Testet idag å ikke en halv antydning til en ekstra strek en gang.... Kjøpte en CB digital i går men tenkte jeg skulle vente til mandag med den viss ikke TR dukker opp. Desverre fikk jeg påvist influensa og spysyke av legen min idag, så så mye for mine symptomer. Men har enda masse stikkninger i magen. Som har blitt ekstra de siste dagene... hmmm... LYKKE TIL MED TESTINGEN FOLKENS!!! Heier pådere!!
Pysjen Skrevet 20. desember 2007 #7 Skrevet 20. desember 2007 Masse gratulasjoner til deg Chezka. Hvordan er det med deg miminka? Har du testet igjen i dag? Det har jeg og i dag kan jeg skimte en skyggestrek!!! Med litt godvilje da;-) Men jeg har fått håpet, for i går var testen helt hvit og uten noen antydning til skygge. Greier nesten ikke vente til i morgen. Ny test ligger klar=)
nn86 Skrevet 20. desember 2007 #8 Skrevet 20. desember 2007 Er så gla på deres vegne!! Har aldri sett en skyggestrek engang jeg, selv med supersyn og godvilje så jeg ser på det som skikkelig positivt jeg:) GRATULERER SÅ MASSE TIL DERE!!!!
Tuttelure Skrevet 20. desember 2007 #9 Skrevet 20. desember 2007 jeg har ikm den 23.desember.. er overbevist om at jeg får mensen når som helst:(. mn har stikkninger i rygg, og på v.side av magen, sånn hold/sting følelse. føler meg veldig oppblåst. bruker dere de billigetester stipsene til testing så tidlig'? eller 3-4 dager før ikm? kanskje jeg må teste imorra:)! så stjerneskudd i kveld, kjempelenge siden sist, det er jo lov å håpe på at det er ett tegn da:p hehe
*Lykkeliten* Skrevet 20. desember 2007 #10 Skrevet 20. desember 2007 Heeia! =) Jeg har også IKM 23. desember. =) Åååå så spennende dette. Skal teste 23. trur jeg, om jeg tør.. Har testen foran meg, det er like før jeg fær å tester.. ;D tør ikke, om jeg får neg. test..:/ Kattid skal dere teste?
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 21. desember 2007 #11 Skrevet 21. desember 2007 jeg har også ikm 23. Tester med billigtest i morgen, og cb digital på søndag. Tror desverre jeg får mensen, men så lenge ikke tanta kommer er det et lite håp:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå