ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 når ungene blir større og sitter bakovervendt, tar dere av dem skoene da slik at ikke setet i bilen blir drit skittent????????
LegallyBlond Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Nei, støvsuger og vasker litt innimellom. Men sjelden han er så veldig skitten på skoene. Hadde han vært VELDIG skitten på skoene hadde jeg nok tatt dem av. Til nå har jeg bare gjort det èn gang, og det var når han hadde vært med mormor i stallen til onkelen min.
ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2007 på høsten og slikt når det er skikkelig blaut og ekkelt ute blir jo skoene deretter åsså... men blir ikke benene veldig bøyde på de stakkar? mi er bare 3 mnd så ennå litt til vi bytter sete..
Synnøve_Solbakken Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 Har sånn beskyttelsestrekk som han sparker imot, blir ikke skittent setet da.
EnMamma Skrevet 19. desember 2007 #5 Skrevet 19. desember 2007 Les litt her om bøyde ben ; ) http://sikringavbarnibil.blogspot.com/2007/09/byde-ben-er-ikke-farlig.html Det finnes sparketrekk å få kjøpt slik at man ikke skitner til seteryggen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå