Gå til innhold

hm, hva gjør jeg med denne karen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

mini på halvannet blir så sinna at han dunker hodet mot ting, fleeere ganger... Er ikke det litt spesielt, liksom??+ kan jo bli skada??

råd mottaes

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjorde lille her også, men når vi lot som om ikke vi brydde oss, og hun merket at faktisk gjorde vondt, har det begynt å dabbe av veldig... De må vel ha en måte å uttrykke frustrasjon på, de har jo ikke så mange ord enda. Sånn tenker jeg. Håper din gir seg før det blir skader, men de tåler jo mye, de små, da. Lykke til:-)

Skrevet

He he.. Synes jeg husker at datteren min gjorde det samme da hun var i den alderen. Har ingen gode råd.. dessverre..

Hun gjorde det en gang i matbutikken også.. Rettere sagt foran kassaapparatet med flere tilskuere.. 'Hun der er IKKE min.. Nei, det er hun ikke.. nei' .. Men, det gikk over det også..

:-)

Skrevet

Har ikke noe svar til deg, men min gutt på 7mnd gjør akkurat det samme. Han er ikke sint da, men det virker som han synes det e gøy. Ligger på magen og dunker hodet i gulvet, og når jeg har han i fanget duker han hodet inn i hodet eller nesen min. Tror det blir mest vondt til meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...