☆Anonymia☆ Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Marcus er syk,forkjølet... og dette er første gang han er syk... og jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre..han grein og grein,jeg tok han opp for å kose,gav han melk,alt.. men han begynte å grine straks hankom i senga.. så,etter 3 timer med dette,kom noen med et råd,hev senga med bøker.. fyy søren.. sovna med engang.. FYYY så dårlig samvittighet jeg har.. STAKKARS!!!!!! jeg har gått her og vert så frustrert,rett før jeg grein..var så sint og sliten.. hadde jeg bare gjort det før..
Turid Laila Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Uff da... Har også hatt det sånn med lillegutt, nå er forkjølelsen heldigvis over. For denne gang. Har du saltvannsdråper i hus? det hjelper!
Nit@™ Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 Du vet, ikke alle ting er medfødt i oss mødre. Av og til gjør vi "feil".. Det heter å være menneske det skjønner du! Det går nok helt sikkert bra likevel. God bedring til gutten din!
☆Anonymia☆ Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. desember 2007 ja...akkurat der følte jeg meg så totalt hjelpeløs,kunne ikke hjelpe gutten min med noe som helst..huff.. har ikke saltvannsdråper,må kjøpe i morgen...((
*Rutletutt* Skrevet 19. desember 2007 #5 Skrevet 19. desember 2007 Det finnes Rhinox-dråper til spedbarn også - de er veldig bra hvis han er skikkelig tett. God bedring til Marcus:o)
Turid Laila Skrevet 19. desember 2007 #6 Skrevet 19. desember 2007 Ja det hjalp bra her! best å gi det før han får flaske God bedring til lillemann da!
*3 prinsesser* Skrevet 19. desember 2007 #7 Skrevet 19. desember 2007 Kjøp spray i stedet for dråper, det er mer effektivt. Spesiellt jo yngre gutten din er, er det viktig at du sprayer rett før du gir ham mat. De yngste kan få problmer med amme når de er tett i nesen nemlig. Det er bare å spraye i vei, jo mer jo bedre. Det går ikke an å gi noe overdose. mvh barnesykepleier
☆Anonymia☆ Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. desember 2007 sier du det ?? så flott =) ja jeg får kjøpe spray imorgen..=) tusen takk for svar alle sammen =) føler meg bedre nå.. han sover søtt og håper ikke han har vondt..
Nit@™ Skrevet 19. desember 2007 #9 Skrevet 19. desember 2007 Saltvannsdråper kan du lage selv. Kok en liter vann og tilsett en barneskje salt. Avkjøles. Du kan lunke det litt før du har det i nesen så det ikke er iskaldt... Kanskje lurt å ha til natten? Har du mm er det bedre.
☆Anonymia☆ Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 19. desember 2007 har ikke mm dessverre..=( ja det blir vel en hard natt om han ikke sover gjennom som vanlig.. men jeg var innom til han nå,og da pusta han fint gjennom nesa ? hørtes ikke ut som han hadde problemer med det ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå