Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 La minsten i sted sovnet med en gang,men etter en times tid trodde jeg han hadde våknet igjen,men det hadde han ikke han lå liksom og hikstet så brystet hoppet mens han sov??(hörtes nesten ut som hunden vår når han drömmer) Og han sov godt for jeg rörte borti han og han reagerte ikke tenkte kanskje at han drömte og var i dyp sövn!! Klarte jo da å vekke han da fikk han litt pupp og sovnet igjen,nå ligger han og sover. Hva er dette for noe kan det väre at han drömmer eller er det noe jeg bör uroe meg over? Er det noen som har opplevd noe lignenede? Han er 6 mnd!!
Loglady Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Vil tro han drømmer. Har opplevd det her også, uten å uroe meg.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 Takk for fort svar!! Det var godt og höre at du har opplevd noe lignende:)
Elinsa Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 Min på 3 mnd har gjort det siden han var nyfødt. Akkurat som hunden vår pleide å gjøre. Kan bekrefte at det bare er noe som skjer når han drømmer, som førstemann her sier )
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #5 Skrevet 19. desember 2007 Ja han lå vel og drömte han da,så klarer jeg og vekke han Stakkar!! Men synes det er så godt og höre at det fler som har opplevd det:) Slipper å bekymre meg,det gjör man nok av andre ting!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå