Gå til innhold

Noen dager over IKM men ingen TR :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde IKM rundt den 16. des (søndag), og har ennå ikke sett noe til Tanta. Men jeg har testet med billigtester på søndag og i går, og fått negativt :-(

Så da blir det spennende å se om det bare var for tidlig for meg å teste for hCG, eller om TR er på vei. Føler verken det ene eller det andre igrunn. Men tenkt å teste julaften morgen neste gang, om TR ikke kommer til det. Greit å vite i forhold til mat en kan spise på buffet 1. juledag. Jeg ELSKER bifftartar, og det er utelukket om jeg er gravid......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mhm....IKM i går men ingen TR...

testet negativt i dag, ble så sur at jeg tok meg en løpetur....

går som et barn å venter på julaften, tenkte å teste da dersom ikke TR har vist seg...

krysser fingrene for alle her inne

Skrevet

jeg hadde ikm i går (19.12), men ingen TR har dukket opp ennå. tok en cb digital istad, den viste ikke gravid :(

kan det ennå være håp? håper som bare det jeg..

Skrevet

Hei, jeg er i samme situasjon som deg mahalkita. Ikm igår, cb viste negativ idag.Vet ikke om det er noe mere håp jeg..:( Men håper..

Skrevet

Hei. Er ikke akkurat gått over Ikm. Har det idag og testet negativt. Har alltid vært veldig punktlig med TR, så vet ikke hva jeg skal tro. Får vente noen dager, så tenker jeg hu dukker opp...Dersom ikke får jeg teste igjen julaften her også.

Skrevet

Ikke ikmfør på søndag jeg, men jeg er såå utolmodig at jeg testet idag. Neg seff =( nei nå får vi vente til søndag viss ikke Tr ankommer før... håååper ikke det!!! lykketil alle sammen!!

Skrevet

Jeg hadde IKM på mandag 17. og ingen tegn til TR ennå...

Testet hos legen på tirsdag, men det var midt på dagen, og jeg måtte virkelig slite for å få ut noen dråper, den var ihvertfall negativ, men tenkte å ta en ny test i morgen tidlig for det duket for julemiddag med gode venner i morgen kveld, og da er det greit å vite...

Skrevet

Da blir vi mange som skal teste juelaften da :-) Skal se om jeg rekker å skrive inn hvordan det gikk på selve JULAFTEN :-) Det hadde vært litt av en julegave, asså :-D

Skrevet

Håper det blirmassesvis av gjsidige gratulasjoner her på mandag da!!! å at ikke vi sprekker med testingen før det!!! Lykke tiiil!!!

Skrevet

he he, ikke lett å vente med testingen....julaften er like om hjørnet og håper for alles del at det ikke gjelder tr...

har lyst til å teste heeele tiden.....men orker ikke flere negative tester og skuffelser, da får heller tr dukke opp og nullstille håpet;O)

Skrevet

he he he liljen:-)

Jeg har også lyst å teste HELE tiden....... :-D Og det gjør jeg nesten også. Men nå skal jeg prøve å vente til ikm 23. hvis ikke tanta kommer.

Tester også julaften for sikkerhets skyld.

Lykke lykke lykke til alle sammen!!!!!!!!! Måtte vi gå sammen inn på 1.tri!!!!!!!!

Skrevet

jaa håper på det =) jeg og har fått testesyken. men nå skal jeg vente =) maasseee lykkeee til!!

Skrevet

Jeg har ikke fått TR i dag heller :-O FLOTT! Og jeg SKAL klare å vente til julaften med å teste.....

Skrevet

Da slapp jeg å gå å "vente" til julaften TR kom selvfølgelig i morges....litt av en julepresang, men men da blir det mye god mat og drikke i julen.....

lykke til dere andre...jeg krysser fingrene for dere- er spent på deres vegne

god juuuuul

Skrevet

Da har jeg vært og kjøpt meg en CB digital......... Planen er jo å teste på julaften morgen. Men jeg har så lyst til å teste i morgen. Men da må¨jeg jo ut på julaften og kjøpe ny test (må jo teste da også). Og det vet jeg ikke om jeg gidder..... Vanskelige valg........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...