Mamma Mirabell Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Når drar man den tilbake for å vaske ?? har en på 7 mnd og en på 5 år ???
PAVEEL Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 jeg var på legen i går m min gutt som blir 4 i mars grunnet rød tiss. da fikk jeg beskjed om at iallefall på han måtte jeg begynne å dra tilbake forhuden litt når jeg vasket han. han har litt lang forhud da.
Mamma Mirabell Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2007 oj ok da burde jeg kanskje begynne å "lære" eldstemann til det da...hmm.... flere???
pøber´n & je Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 De skal gjøre det selv. Slik at det ikke dannes arrvev ved evnt rift og de i verste fall må opereres
Mamma Mirabell Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. desember 2007 ja hadde ikke tenkt å gjøre det på han men må liksom forklare det
PAVEEL Skrevet 19. desember 2007 #6 Skrevet 19. desember 2007 men på en annen side så er det jo sånn at hvis de får infeksjoner av møkk der inne så dannes det også arrvev. jeg og var av den overbevining at forhuden ikke skulle dras tilbake før de gjør det selv. men, jeg tror nok muligens at min gutt har gjort det. ikke enkelt å være mamma og skal "kunne" alt, til og med hvordan guttetissen fungerer hihi:-)
pøber´n & je Skrevet 19. desember 2007 #7 Skrevet 19. desember 2007 Han har sikkert gjort det allerede. De pleier å være ganske ramme på det i den alderen
Mamma Mirabell Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. desember 2007 hehe ja han er ganske så nyskjerrig ser jeg.. når han sitter i badekaret og jeg gjør noe annet på badet så ser jeg liksom at han driver å tukler å napper å drar litt.. hehe nei ikke greit å vite alt om denne guttetissen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå