To trollunger + en spire Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Spør de ofte hvordan det går med graviditeten - hvordan formen er eller viser de lite interesse?
UpsyDaisy Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 MIne kolleger viser masse interesse så det er kjempe koselig ;o) Det jeg savner er at de kunne vist litt mer hensyn... Ingenting blir tilrettelagt for meg enda jeg har en veldig tung jobb (spl.) Sikkert min egen feil da for jeg er ikke den som klager (til de rette personene).
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 De viser interesse og (det virker sånn i allefall...) oppriktig glede over dette spennede som skjer. Hensyn tar de også og de "kose-kjefter" litt hvis jeg ikke tar hensyn selv.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 Mine kolleger er som vanlig, et par spør om hvordan det går- men ikke mange. Men jobber på en avdeling med 50-60 ansatte, og vi jobber hver for oss, ikke sammen i prosjekter. Dessuten er ikke jeg den som gjør mest av meg, men er mer stille og rolig- så kansje derfor så mange ikke spør og er interesert.
polarn & pyrene Skrevet 20. desember 2007 #5 Skrevet 20. desember 2007 Mine er kjempe koselige. De spørr hele tiden og når di leser noe om graviditet skriver de det ut til meg og prater gjerne om det.
nordlyset med 1suprise + spire Skrevet 20. desember 2007 #6 Skrevet 20. desember 2007 Jobber bare med menn jeg da og de er så søte. Forteller om hvordan deres erfaring var og hvordan deres bedre halvdel hadde det under graviditeten og etterpå. De tar meg på magen og spørr hvordan den lille har deg, hvor langt jeg er på vei og om jeg kjenner noe. De er helt fantastiske:)
Mrs. icsi og småen Skrevet 20. desember 2007 #7 Skrevet 20. desember 2007 Mine kolleger er også kjempesøte. De spør hvordan det går med meg, og med småen, og de passer så ogdt på meg.. Har en ganske krevende jobb, og da får leder beskjed innimellom at at "husk på at hun er gravid, da!!!" hihi Men jeg får jo masse forståelse også, da vi jobber ifht barn som strever. De passer på at jeg ikke stresser for mye, for da kan barnet (visstnok) bli veldig aktivt..
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #8 Skrevet 20. desember 2007 Så heldige dere er da...Føler meg egentlig i veien på jobb jeg!!!!Jobber 50%,så jeg føler meg litt som en "unnasluntrer" nå som det er så mye å gjøre i jula...Får noen hyggelige ord innimellom,men stort sett så er det bare mas om hvor lenge jeg skal gå halv stilling!!!!Litt tøft i grunn..Er jo extra hormonell også da,men jeg synes ikke jeg får den "back up`en" som jeg kanskje hadde tenkt...Er ikke den første som er gravid på arbeidsplassen,kan ikke huske at di andre oppførte seg sånn mot dem!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå