Gjest Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 vi skal feire jul hos svigers i år..veldig koselig =) skal overnatte fra den 24 til 25 desember...jeg har termin 5 januar..ville dere pakket en sykehusbag i tilfelle det skulle skje noe? Kjipt å ikke ha noen av tingene mine på sykehuset eventuelt..samboer mener det ikke kommer til å skje noe og at det er unødvendig..hva ville dere gjort?
LastebilsjåførKona Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 ville pakke for sikkerhets skyld...
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 Jeg hadde termin den 2,januar. Jeg fartet rundt uten å tenke på sykehusbagen. Men det var fordi jeg sa til meg selv at jeg ikke skulle ha i jula eller romjula. Men det var MEG;)
Mamma Mirabell Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 er det langt unna da ??? nei jeg hadde nok ikke pakket.. stresset ikke særlig med det men noen av de.. tok det når jeg merket det skjedde noe...
Mrs. Bouquet Skrevet 19. desember 2007 #5 Skrevet 19. desember 2007 Spørs hvor langt borte svigerforeldrene dine bor, hadde hatt en den liggende i bilen i alle tilfeller om det skulle være vanskelig å få tak i den.
Gjest Skrevet 19. desember 2007 #6 Skrevet 19. desember 2007 Ta med en liten bag, du, i alle fall dersom det ikke er problem med plass. Skal dere kjøre egen bil, så ville jeg tatt med bagen. Vet om et par som hadde tilsvarende termin, og som ikke pakket med noen sånn bag, og junior der i huset er født på julaften.... :-)
Gjest Skrevet 19. desember 2007 #8 Skrevet 19. desember 2007 hehe.. nå vet vel egentlig ikke samboeren din om det kommer til å skje noe eller ikke da.. hehe så jeg hadde pakket en bag.. her kom junior tre uker før tiden.. så.. man kan jo aldri vite..
*dum&deiLig*™ Skrevet 19. desember 2007 #9 Skrevet 19. desember 2007 Hva trenger du egentlig på sykehuset? Brukte bare morgenkåpen min, alt det andre var bare tull å ta med seg, fikk ikke bruk for det i det hele tatt.
Gjest Skrevet 19. desember 2007 #10 Skrevet 19. desember 2007 Hvis dette hadde vært meg hadde jeg pakka bagen og tatt den m. Hvis ikke hadde jeg brukt store deler av jula til å bekymre meg over at jeg faktisk valgte å la den være hjemme...
Gjest Skrevet 19. desember 2007 #11 Skrevet 19. desember 2007 tja..kamera, joggebukse, store truser, klær til babyen, bleier til han, noen deilige klær, litt sminke
Gjest Skrevet 19. desember 2007 #12 Skrevet 19. desember 2007 Pakk. Men det er ikke krise da... Eneste jeg brukte fra baggen var bukse, sokker og tannbørste... Hadde pakket en haug med ting som jeg skulle ha under fødselen (vannflaske, leppepomade, energidrikk osv osv). Vel, jeg kom meg så vidt innenfor dørene før ungen var ute så baggen sto igjen i bilen til etter fødselen... Du kommer langt med helsekort og tannbørste. det meste kan også kjøpes.
Gjest Skrevet 19. desember 2007 #13 Skrevet 19. desember 2007 må jo pakke en bag snart uansett..tror muligens jeg gjør det..veldig kjipt om noe skulle skje og jeg ikke hadde tingene mine )
Gjest Skrevet 19. desember 2007 #14 Skrevet 19. desember 2007 Nettingtruser får du på sykehuset. Klær til babyen får du jo låne der. Bleier også. Joggebukse, sminke og kamera tar liten plass=) (vis ikke sykehuset ditt er helt rart da...)
LegallyBlond Skrevet 19. desember 2007 #15 Skrevet 19. desember 2007 Ville pakket en liten bag med det helt nødvendigste, bare sånn i tilfelle. Det er så lett å ta den med, og så kjedelig om man ikke har gjort det og noe skjer.
Mamma Mirabell Skrevet 19. desember 2007 #16 Skrevet 19. desember 2007 truser er det pa sykehuset klær er det til babyen bleier er det til babyen kamera har du sikkert på julaften oxo samboern din skal nok hjem i løpet av oppholdet så jeg hadde ikke giddi å stresa med det..
♥Snulder Skrevet 19. desember 2007 #17 Skrevet 19. desember 2007 Jeg hadde nok tatt med en liten bag... babyers ankomst er ikke til å stole på ;=)
*dum&deiLig*™ Skrevet 19. desember 2007 #19 Skrevet 19. desember 2007 Kamera, joggebukse og sminke regner jeg med at du kommer til å ha i overnattingsbesøksbagen uansett? Resten får du jo på sykehuset. Jeg fikk klærne mine dagen etter fødselen, var ikke noe stress det.
☆Anonymia☆ Skrevet 19. desember 2007 #20 Skrevet 19. desember 2007 nei tror ikke jeg ville pakka kun for det,men om du har en pakka allerede så er det jo ikke noe pes å ta den med..=)
♥Snulder Skrevet 19. desember 2007 #21 Skrevet 19. desember 2007 deilig med sine egne ting innen rekkevidde selv om man får det meste av nødvendige ting på sykehuset. Husk å putte papirene dine i bag'en og lykke til!
meg & to små vampyrer Skrevet 19. desember 2007 #22 Skrevet 19. desember 2007 Kan du ikke bare pakke en bag som inneholder alt du trenger til jul + evt fødsel? Er da ikke så mye ekstra? sminke har du vel med uansett, kamera også. Sleng oppi et par store truser om du vil + behagelige klær:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå