Gå til innhold

Healing/Healer?

Silja FullFres McQueen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei venninne som er syk. Hun kommer til å dø innen et år.

Her om dagen ba hun meg om å finne en healer til henne. Hun vil prøve alt, for hun vil jo så gjerne leve, selvfølgelig... Selv om jeg ikke har noe tro på dette, så lovde jeg at jeg skulle undersøke litt.

Så da spør jeg dere... Vet dere om noen healere? Og ikke noen lurendreiere... =P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Møre og Romsdal.

Skrevet

hva er hun syk av??får jeg lov til å spørre?

Skrevet

Du kan jo forresten registrere deg på dette forumet her, og spørre:

http://forum.gaiaforum.com/

det er et forum for alternativt osv, og det er nok helt sikkert noen der inne som kan anbefale en god healer til deg i ditt område=)

Skrevet

glemte å spørre hvor det var;-) tror han snåsa-mannen fjernhealer også.

Skrevet

Uff vennen.. Så trist med venninnen din. :-(

Kjæresten min healer. Hun har tidligere healet på en kreftsyk gutt sammen med søsteren sin. Jeg har alltid trodd det var humbug, men hun har varme hender. Og det har hjulpet meg, selv med fjernhealing.

Skrevet

mamaolsen; Hun har ALS. Hadde stagnert veldig i noen år, men nå går det bare nedover. Og det fort... =/

Tøysetipp; Ja, det er forferdelig trist... Og hun vil så gjerne prøve alt, men samtidig er jeg så redd for at hun blir lurt, og kaster bort penger på falskt håp, hvis du skjønner hva jeg mener...

Skrevet

Okei, takk =)

Skrevet

Jeg gikk til dette med migrene, funket dritt bra :D Ei vennine av

mamma kunne ikke bli gravid å gikk til healer, 1 mnd etter satt

spiren som bare det :D Mamma har også gått der, på grunn av

migrene .. Jeg har skikkelig troen på det, på grunn av dette, hva

han gjorde og hva han sa under det hele :D Dette var i Kr. Sand da :S

Skrevet

Har to bøker jeg gjerne vil anbefale:

1. "Du kan helbrede ditt liv" av Louise L. Hay

2. "The Secret.- Hemmeligheten" av Rhonda Byrne

Klem

Skrevet

Han her tok bare 100 - 200 kr. En ekte mann :)

Skrevet

Jeg har liten tro på at det kan hjelpe så syke mennesker.. Selv om jeg har merket effekten av det. Vil hun prøve fjernhealing da? Over telefon? I så fall kan jeg spørre kjæresten min om hun kan fjernheale på henne. Og hun gjør det uten å få betalt.

God klem til deg vennen..

Skrevet

Jeg kan godt prøve å heale på henne jeg, jeg fjernhealer også.Dette er desverre er dødelig sykdom og jeg har svært liten tru på at noen som healer kan helbrede henne slik at sykdommen slipper taket. Mirakler skjer men det er sjeldent.Men å øke livskvaliteten forlenge levetiden og minske ubehag og smerter det er det ofte healere klarer.

Jeg tar ikke en krone for dette side jeg ikke er en lege og ikke kan jeg garantere hjelp heller. Men jeg har et genuint ønske om å hjelpe.

Klem.

Skrevet

Jeg har sendt deg en pm jeg:)

Skrevet

Nei, hun kommer ikke til å bli frisk-frisk.. Men hun vil gjerne ha litt lengre levetid, hvis du skjønner hva jeg mener.. Bli litt friskere...

Jeg skal snakke med henne, og høre hva hun sier.. Det er ikke sikkert hun vil ta det over telefon, taleevnen hennes er såpass svekket at det er vanskelig å forstå hva hun sier... =/ Men jeg skal høre med henne. =)

Sender deg en pm her eller på facebook eller sms når jeg har hørt fra henne.

Tusen takk snuppa =)

Skrevet

Tusen takk for det Cat.68. Som sagt har heller ikke jeg tro på at hun blir frisk-frisk, men å minske smerter og ubehag er vel nr. 1 på ønskelisten hennes.

Skal snakke med henne, og høre hva hun sier, så tar jeg kontakt med deg igjen. Tusen takk =)

Skrevet

Gjør det du :-) De snakker ikke på telefonen.. Hun healer uten å snakke... Vet ikke helt hva hun gjør - har ikke satt meg så dypt inn i det..

Forstår venninnen din godt .. Alt er jo verdt å prøve.. Uffameien..

Bare kontakt meg du snuppa!

Skrevet

Håper du får tak i en healer...og om han/hun kanskje ikke kan hjelpe m annet enn å gi håp, så er d jo superviktig d og...

ALS er en fryktelig diagnose, trist å høre om venninnen din...

Men har iallefall merket at healing gjør "noe"...vi hadde en pasient på avd der jeg jobber som hadde healer på besøk..hun hadde en sånn elektronisk trykkavlastningsmadrass og denne klikket tussete da healeren var der...begynte å pipe og styre, gikk ikke an å slå av etc etc...når healeren gikk, funket madrassen helt fint igjen...he he...

Skrevet

Såpass ja... Hehe...

Skrevet

Okei. =)

Kontakter deg så snart jeg får snakket med henne =)

Skrevet

Uff, så trist å høre :(

Mamma har vært hos healer (pga stor sorg) det har ikke hjulpet henne så veeeldig, men hun sa at hun følte seg så utrolig varm og god når hun var der, sånn følelse man fikk på julaften når man var liten for eks :) Så hun merket at det var en virkning der og da..

Jeg har hørt mange historier om folk som har fått hjelp av healing, kunne godt tenkt meg å prøve det selv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...