Gå til innhold

Mulan - Og to søte nissebarn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gleder oss til å se dere på lørdag :o)

er barna i seng? ferdig til jul enda? lillesnupp sovnet til puttipluttipott på cdspilleren, og jeg sitter og venter på at p skal komme hjem fra trening...

du kan si til venninna di at vi ikke har ewa lenger, og at jeg har vasket huset helt selv 2 ganger i desember *STOLT* haha

Videoannonse
Annonse
Skrevet

la la la la laaaaaaaaaaaaaaa

Skrevet

heeeeeeisaaaaaaaann snuppa!!!!

ja vi gleder oss masse til lørdag!!!! skal våge meg en liten tur til sandvika imorgen, et par siste ting som må ordnes, er sikkert fullstendig kaaaaaos der men.. Må få kjøpt en sånn voks-duk e.l og, funker ikke å bake pepperkaker på glassbord!!!!

ha ha ha så flink du er til å vaske hus da!!! skulle ønske jeg hadde en ewa jeg, bare at hun skulle handlet og laget mat i tillegg, he he he!!!

vilde sovnet litt over syv, mens minstemann er våken ennå, sitter og vrir seg på fanget her... og det tar sånn tid å skrive m en hånd....!!!!!!!!

skal snike meg en kjapp tur ut i den syyyyyke kulda og få litt frisk luft, ho ho ho!!!!

Skrevet

jeg kan ta med duk, så slipper du å stresse inn der med to barn!!!! hvis det er det eneste du trenger...

fant ut at vi ikke har råd til å ha henne når jeg skal jobbe mindre, pluss at jeg var jo aldri fornøyd egentlig heller... :o/ ække vits i å betale for det da... hun har heldigvis to dager i hjemmetjenesten, da, så hun kommer seg :o)

hørtes kaldt ut! sitter i sofaen med masse stearinlys og fryser, enda vi har på alle ovnene i hele huset!!!

går det bedre med legging nå? vi må legge snupp i sin egen seng hver dag, så tar jeg henne bare med inn når jeg skal legge meg når jeg er alene. ble like mye hyl hver gang hun skulle sove i egen seng... og p er borte 14 netter i mnd.... men nå går det heldigvis MYE bedre!!!!

Skrevet

leggingen går strååååålende!!! uten protester hver eneste kveld, og det er sååååå deilig!!! selvom hun ikke er så trøtt at hun sovner m engang, hører jeg hun prater litt m seg selv, styrer litt m dukken sin osv. Gjenstår bare å få lille til å sovne litt tidligere etterhvert så blir det bra! sovner ikke før halv elleve kanskje, og da må jeg og stupe i seng... vil gjerne ha en liiiiiiten time for meg selv om kvelden!!!

har du sånn voks-duk greie\

trenger egentlig en sånn uansett, og har et par andre ærender, men hvis jeg sliter m å finne det kan jeg jo si fra!!! blir bare meg og mathias til sandvika, vilde skal leke m en annen liten jente sammen m mormor!

jeg må kjøpe meg tøfler og!!! fryser sånn på bena, møkkavinter as, hater det!!!!!!

huff, gjett hva vilde sa idag a\

he he, jeg sto på kjøkkenet, og hun styrer m lekene sine i stua, så hører jeg "faaaaaen.... faaaaen"!!!!!!!!!!! ho ho ho ikke bra!!!! skal passe munnen min heretter!!!!! men måtte skjule latteren litt der ja, he he he....

Skrevet

ha ha ha, søtnosen :o)

hvis du skal kjøpe tøffler må du kjøpe sånne ullrøffler av de utlendingene som står rundt på alle senterene, har sånne boder. de er utrolig gode!!! blir som en lammeskinnsokk :o) hvis det er ekstra kaldt sover jeg med de også :o)

hvis det bare er dere to så går det sikkert :o) vær der klokken 10 eller noe, så går det kanskje bra... tenkte å droppe det på lørdag... haha

skal en liten tur innom ikea, da, men tenkte å ta det på vei hjem fra vikersund... vet du hvor lenge de har åpent? skal ha kommode til det rosa rommet og ett par kurver til klær på badet. noe sånn som du har :o) blir sikkert litt ryddigere da....

hvordan skal du få til leggerutiner på en 4mnd gammel baby da? sover han fortsatt hele natten? skjønner at du vil ha den timen, da...

Skrevet

he he aner ikke hvordan jeg skal ordne leggerutinene hans!!! får bare prøve å legge han, og gi smokk hver gang den detter ut.... he he.. men er koselig åha litt tid sammen m han på kvelden, blir ikke så mye sånn "kvalitetstid" på dagen.. han sover stort sett hele natten, men de siste nettene har han fått litt mat rundt 4 - 5... sovner m engang igjen da, så går jo greit, setter meg bare opp i halvsøvne jeg...!

tror ikea er oppe til 21 på lørdager jeg, er hvertfall 23 på hverdager!!

kommer nok til sandvika midt i verste kaoset imorgen, blir ikke før i fire tiden... huff gruer meg litt. men bare jeg får parkert tåler jeg litt kø og dytting, he he, bare kjører på de m barnevogna jeg!!!!

har sett sånne tøfler!! men tenkte jeg skulle ha noen jeg bare kan stikke foten inni liksom... får se hva jeg finner, trenger bare noe billig skrammel! alt er varmere enn sokker hvertfall!!!!

Skrevet

er bare å stikke foten ned i de! vet du, jeg lover det at om du kjøper de vil du ALDRI angre!!! jeg elsker mine, og ei på jobben vandrer også rundt i de hele tiden!

nå kom p hjem, så nå skal jeg legge meg :o)

ses om ikke mange dagene nå! i mellomtiden titter vi på bildet vi fikk i poset, og peker og skravler :o)

sove godt!

Skrevet

He he søte dere ;o)

Sove godt da!

Får pelle meg i seng jeg og, Mathias sovner sikkert når vi kommer inn på mørkt rom...

Sees på lørda`n!!!!

Kos dere så lenge!!!

Klem klem =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...