Gå til innhold

Vil ønske dere alle en riktig GOD JUL :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

og håper dere får hvile, god mat, deilige gaver, blide små og menn som bærer dere som dronninger:-)

For det fortjener hver og en her inne - mye har skjedd med mange, noen har en ekstra spesiell jul i år, hvor savnet etter en som er borte er sterkt tilstede....ta vare på de gode minnene, det skylder vi englene våre:-)

Kjenn på takknemligheten for det som er fint i livet, bagateller kan legges tilside for en stund. De kommer fort nok tilbake, men bruk ikke julen på dem!

Nyt hverandre og livet, vi er heldige som får lov å feire jul, som har fine familier og barn..........vi er RIKE på kjærlighet og kjærligheten er det aller viktigste i livet:-)

En fredfylt jul til dere alle og med ønske om et spennende 2008!

Varme klemmer til hver og en:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En riktig god jul til deg og dine også.

Leste om "søsterkjolen" din, spesielt og rørende.

Er så enig med, takker hver dag for min flotte familie, og ber om at nevøen min skal bli bra.

Ta vare på alle rundt deg og ha en fin julefeiring.

Klem fra

Skrevet

Vi skal ha en fin jul.... Men samtidig er jo jula til ettertanke også.

Vi har jo noen datoer knyttet opp i mot jul som for meg er tunge dager.

Vi har den 10. des, som er dagen pappa døde, 17. des som var begravelsesdagen og vips en uke senere er det julaften.

Ikke alltid enkelt å omstille seg. Selv om den først av alt er tyngst.

Første jul uten, første påske, bursdag....osv.

Bagateller orker vi ikke nå... Bagateller er at jeg ikke har kjøpt berlinerkranser........

Ellers er det meste i hus. Og denne jula står i kjærlighetens tegn.

Jeg har jo blitt dønn forelsket i mannen min igjen, etter at hormonene fikk sparken.

Så det er å anbefale..... Hadde jeg ikke blitt så dårlig i svangerskapet, tror jeg jammen vi hadde laget en søster eller bror til guttene.....

Og sånn går nu dagan...

God jul til deg og dine også. Du vet at i disse dager har englene mye å henge fingrene i.....

Skrevet

Tusen takk for fine og rørende ord, gode ønsker for julen Attpåklatten! Spesielt til dere som har "tomme" stoler rundt bordet, og opplever smerte mitt i gleden.

Det er alltid fint å kikke innom siden her, for det er så mange flotte damer her inne! I desember er det blitt mindre tid til å surfe, men veldig flott å ta seg det avbrekket innimellom jakten på hybelkaniner og julebakst.

Håper at de fleste er med her til neste år også! Det er fantastisk flott og spennende å være her inne og. Jeg satser på at jeg får kikket innom nå og da før vi skriver år 2008.

Juleklem og julegleder fra

Skrevet

Tusen takk for herlige og sanne ord, du sprer mange gode tanker, god jule til deg og dine og, og alle de andre her da.

Takknemlighet er et vakkert ord, vi bør tenke på!

Skrevet

Gode klemmer til deg og. Håper julen blir fylt av gode minner!!

Julekos

Skrevet

God jul til deg også, kjære Attpåklatten - og alle dere andre flotte damer her inne som kjennes som gode venner og som er lyspunkter i hverdagen!

Vi har tre tomme stoler i år - den tredje tomme stolen på fire år.

Kjenner at jeg er veldig lettrørt om dagen, og får lett klump i halsen...Stor klem til alle dere andre med tomme stoler også, vi kan ikke gjøre annet enn det Attpåklatten sier, og ta vare på de gode minnene.

God jul til alle sammen!

Skrevet

God jul til deg og vennen!!!! Kos deg masse med din store Italienske familie!!! Og med fantastisk flott englesøster som sitter midt i blandt dere og passer på at alle har det bra :=)

Skrevet

Ønsker deg også en GOD JUL fortsatt =) + alle andre søte damer her inne. Håper dere har koset seg masse. klem klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...