Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Husker det lå en sånn tråd ute for en stund siden.......... var så morsomt å lese, så kanskje vi skulle lage en ny???Trenger å le litt av alle disse plagene som stadig dukker opp...
nøffemamma Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Når samboer vekker deg så og si hver natt og ber deg legge deg litt lenger bort fordi du snorker........ Han må parkere bilen på nytt, fordi du ikke har nok plass til å komme ut. det ikke er like lett å overbevise seg selv om at fødsel sikkert går HELT greit lenger, nå som det faktisk nærmer seg
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 ...du er nær ved å bli omskjært hver gang du skal barbere deg nedentil og du ikke lenger ser tærne dine...
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 ...det ikke lenger hjelper å "snike seg" forbi folk sidelengs fordi du er bredere sidelengs enn forfra...
kokosyklus Skrevet 19. desember 2007 #5 Skrevet 19. desember 2007 Du tuter i det du skal ut av bilen fordi magen legger seg over rattet....
Sissel84 Skrevet 19. desember 2007 #6 Skrevet 19. desember 2007 man føler man har løpt 10 km etter å ha gått opp en trapp..
mamma til 2 små:=) Skrevet 19. desember 2007 #7 Skrevet 19. desember 2007 Når jeg ruller meg rundt for å komme meg opp fra sofaen :=)
kokosyklus Skrevet 19. desember 2007 #8 Skrevet 19. desember 2007 Når man har vendt seg til å bruke begge bena som pedler utenfor sengekanten for å få overkroppen opp og ut om morgenen...
kokosyklus Skrevet 19. desember 2007 #10 Skrevet 19. desember 2007 Når man har sittet 20 min på en ergometersykkel og det hovne underlivet har sovnet og bare henger og slenger mens man febrilsk løpet på do for å sjekke om man har tisset på seg eller hva som har skjedd....
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #11 Skrevet 19. desember 2007 Når samboeren din knyter skolissene dine..
mamma til 2 små:=) Skrevet 19. desember 2007 #12 Skrevet 19. desember 2007 Når man brøler:Flytt dere for FAEN! Var på vei ut av en heis på kjøpesenteret men kom meg fysisk ikke ut pga en gjeng gutter skulle inn! Da ble jeg ganske paff av meg selv hehe...
elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 19. desember 2007 #13 Skrevet 19. desember 2007 hahahahaha......... er bare på besøk jeg:) hører til i 2.tri.... men dett var gøy å lese:):) men usikker på om jeg ser fram til dette:)
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #14 Skrevet 19. desember 2007 Når en blir redd for å tisse i buksa under kraftige hoste/nyse "rier"...
Gjest Skrevet 19. desember 2007 #15 Skrevet 19. desember 2007 Når en først har bøyd seg ned for å plukke opp noe fra gulvet og sjekker om det er annet som å gjøres når en allikevel er der nede -før en reiser seg opp igjen. Jag har blitt utrolig rasjonell med bevegelsene: Morgen: plukker opp avisen, tar på strømper og sko og retter litt på dørmatta før halsbrannen sier stopp og jeg må reise meg opp. Puh. Så er det samme prosedyre om kvelden igjen
Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 20. desember 2007 #16 Skrevet 20. desember 2007 Man mister noe på gulvet men lar det ligge for at prosessen med å plukke det opp er for slitsom .. Når man står opp om natta for å tisse, men når man først har satt seg på doskåla så vurderer man å bare sove videre der for det er jo bare 30 minutter til du skal dit på nytt .. Når man heller går barbeint enn å kle på seg sokker .. Når man heller later som man ikke er hjemme enn å kave seg opp av sofaen å gå den lange veien bort til ytterdøra for å åpne døra, når de besøkende helt fint klarer det selv .. Når man ikke orket å sminke seg eller fikse håret fordi armene sovner av etter bare sekunder over hodehøyde .. Når man trenger hjelp til å kunne snu seg eller komme seg opp av senga eller sofaen ..
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #17 Skrevet 20. desember 2007 Når det eneste man orker å plukke opp fra gulvet er godisen som falt ned.... Når man synes det er greit å spise spagetti a la capri til alle måltider.... Når man må tisse igjen så fort man har reist seg fra do og trodde man var ferdig.... Når storesøster blir slengt bortover gulvet fordi mor snur seg i gangen... Når skoene til enhver tid står ferdig knyttet med stor nok åpning til å bare kunne stikke bena rett nedi... Når du føler du har veldig god unnskyldning hvis du skulle bli stoppet av politiet pga dårlig skrapte vinduer på bilen - Jeg rekker rett og slett ikke bort til det som er i midten.... Og det sier jeg som har to uker igjent til jeg kan kalle meg høygravid...
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #18 Skrevet 20. desember 2007 Når sambo spør om sykehusbaggen er pakket, hva som evt mangler i den og hvor den står. Litt stressa han da, hehe, "det kan jo skje når som helst nå, hodet er festa å greier"
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #19 Skrevet 20. desember 2007 Når man henger en lapp på ytterdøra med "kom rett inn", fordi man ikke orker/rekker fram før gjestene har gått av utålmodighet... Når mannen får det travelt med å skrive opp navneforslag (dette kommer definitivt ikke før man er høygravid) Når man må sette bilsetet så langt bakover at man nesten ikke når pedalene Når man ser etter alle mulige utveier for å slippe å løpe i trapper Når de høyhelte skoene blir stående bak de fornuftige "kjerringskoa" i gangen Når godteskåla får prioritet foran middagen Når middagen blir ofret for å sove litt lenger på sofaen Når alt blir tungt!!!
Gjest Lenchen med jente i magen Skrevet 20. desember 2007 #20 Skrevet 20. desember 2007 Når man puster og peser som en hvalross etter at man har trukket opp glidelåsen på støvlettene, og i tillegg må sette seg ned etterpå for å få blod til hodet igjen og for å få bort lillafargen fra ansiktet. Når man ikke lenger orker å stå i dusjen, men setter seg rett på rumpa på gulvet.. Når man sitter på rumpa i dusjen, og ikke skjønner hvordan man skal komme seg opp igjen.. Når man slenger trusa på gulvet, setter føttene i hulla for beina, og roper på samboeren for å få hjelp til å trekke den opp Når ingen andre enn deg får tilgang til sofaen lenger.. Når dagens høydepunkt er Dr. Phil og Date My Mom.. Når Grandiosa blir gourmetmat... Når det kjennes ut som om babyen prøver å dytte ut slimproppen og grave seg ut hver gang du legger deg.. Når man planlegger enhver utflukt fra husets fire vegger, utifra hvor det finnes nok toaletter...
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 20. desember 2007 #21 Skrevet 20. desember 2007 Når anklene overgår overarmstørrelse etter en to timers kinotur.. Når du en uke etterpå går på kino igjen i prematur ammetåke og ikke husker hva som skjedde sist... Når du legger på deg 2 kilo vann på en uke og sier ja,ja.. Når en nesten ikke når rundt etter ett dobesøk..
camosilla Skrevet 20. desember 2007 #22 Skrevet 20. desember 2007 Ler og ler, he he! Når man verken får på seg noe som helst av sokker eller sko, og må bruke tøfler i str 42 når man skal på butikken. Tror det var mange som titta på bena mine i dag...
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #23 Skrevet 20. desember 2007 Holdt på å glemme: Når pupper i str DD virker flatt, fordi magen har overtatt frontpartiet.
moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 20. desember 2007 #24 Skrevet 20. desember 2007 Skriver rett og slett under på ALT over her jeg!!! Veldig artig tråd da, godt med litt selvironi når det føles som svartest. Vi har det alle likt, men det er sååå verdt det til slutt når nurket kommer til verden:)
mamma&urokråka Skrevet 20. desember 2007 #25 Skrevet 20. desember 2007 Nå du begynner å grine fordi du ikke får på deg skoa dine selv, og nesten ler deg ihjel når du skjønner at du faktisk sitter og griner... Når du steller deg med beina en meter fra hverandre for å forberede deg på å bøye deg ned..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå