LegallyBlond Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Har kun vasket det når de har hatt uhell, dvs at de har tisset gjennom eller spydd. Gulp tørker jeg bort med skikkelig våt klut. Hadde de ikke hatt uhell tror jeg at jeg bare hadde vasket det max 1 gang i året. Henger det på lufting innimellom. Vasker det i badekaret med en spesialsåpe som er kjøpt på barneutstyrsbutikk. Heter vel lammeullshampoo eller noe. Var ikke dyrt, 80 kr for en flaske som har vart lenge. Mange skinn kan også vaskes med sånn såpe i maskin på ullprogram. Vet mange vasker med milo, og det går sikkert bra, men man skal helst ikke gjøre det. Skinnet kan bli ødelagt av det.
Gjest Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 Oki;) Så jeg kan gå over med en våt klut?? Hun gulpa sist natt og jeg kom ikke på det før nå.. Så det er størkna. Hehe
Flode Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 Skinnet er i stor grad selvrensende og skal bare vaskes når det er helt nødvendig. Minst mulig vask bevarer skinnet og dets egenskaper best!
Gjest Skrevet 19. desember 2007 #5 Skrevet 19. desember 2007 Den er grei;) Godt jeg spurte her inne, for har bare hatt skinnet i noen uker og trodde jeg burde ha vaska det for lenge siden..hehe!!
LegallyBlond Skrevet 19. desember 2007 #6 Skrevet 19. desember 2007 Det løser seg nok opp med våt klut, bruker å tørke over med ganske våt klut og så tørke av med en tørr klut/håndkle etterpå. Men er nok ikke krise hvis det skulle være litt gulp igjen heller. Jeg har iallefall alltid noe under hode på babyen, så ligger uansett ikke direkte ned på skinnet med ansiktet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå