Gå til innhold

stortrives!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen andre her som ikke er slitne husmødre? Jeg er førstegangsmor, og har ikke følt meg sliten en dag!!! er i toppform, og har masse overskudd.. men nå er jeg kanskje hedlig med jenta mi da. hun sover kjempe greit om natten, og jeg får masse søvn jeg også. har faktisk aldri trengt å sove på dagen jeg!!får også tid til meg selv og husarbeid o.l på dagetid.. føle bare mange klager sånn over at de er slitne og at det er så slitsomt og tungt å være mor.. helt ærlig, merker ikke noe til det ennå jeg.. dattera mi er 3 mnd og vi storkoser oss!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo kjempefint at dere koser dere masse og at du har overskudd til den lille. Det er dessverre ikke alle som er så heldig å ha en baby som sover masse og dermed går det utover overskuddet. Lite søvn over lang tid er ganske slitsomt.

Jeg har en på 7 uker og jeg har fortsatt ikke fått støvsuget en gang på dagtid. Og jeg er ganske strukturert av meg. Men med en liten som ikke sover annet enn på meg og selv da bare maks 2-3 timer fra 07-22 og kun 1,5-2 timer i strekk på natten så blir det lite søvn på meg og ingen engentid på dagen. Først nå kan hun ligge litt for seg selv å kikke rundt. Maks 10 minutter av gangen. Men jeg får ivhertfall stelt meg, spist frokost og pumpet og kokt flasker (har fullpumpet) før kl er 1200 og en trilletur hver dag, det er det vi får til så langt....håper det bedrer seg ;o)

Skrevet

hm, kan ikke helt forestille meg hvordan det er, for fra dag en har hun kunne ligget mye for seg selv i vugga.. det gjør hun ennå.. hun ligger der ca en time på formiddagen når jeg er på badet.. hun smiler og står i til uroen over seg:) og litt på ettermiddagen også når jeg baker,gjør husarbeid eller slike ting...... må jo bare nyte det nå, for evt med neste mann har jeg jo tulla i tillegg;) vi legger henne kl 19 og så står vi to opp mllom kl 8 og 9 igjen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...