Gå til innhold

hm, burde jeg gi noe??


Anbefalte innlegg

Skrevet

har en kollega på jobben jeg jobber tett med. Vi gjerne gi en ting, men er redd det blir feil FOR HENNES DEL om hun ikke har noe tilmeg. med det mener jeg at JEG vile følt meg så inderlig teit om jeg fikk noe, uten å ha kjøpt noe tilbake. Jeg har liksom ikke lyst til å gjøre henne forlegen heller... (Når det er sagt, og jeg håper dere forstår at jeg gir IKKE for å få noe tilbake...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du kan lage et hyggelig julekort og gi henne sammen med en liten eske med julekaker (hvis du har bakt da :-) ) eller sammen med noe annet som ikke er så mye?

 

Da vil hun ikke føle seg ille over å ha fått noe uten å gi noe tilbake vil jeg tro.

Skrevet

Ha noe liggende på lur som du drar frem om hun skulle komme med gave til deg=)

Skrevet

hmm jeg ville kanskje prøvd å få fortalt henne at du har kjøpt en gave til henne.

 

da har hun jo mulighet til å kjøpe noe til deg vist hun ønsker det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...